ملی پوشان حتی لباس برای تمرین ندارند

سرمربی تیم ملی راگبی گفت: همه کشورها برای مسابقات المپیک هزینه کردند جز ایران، ملی پوشان حتی لباس مناسب برای تمرین ندارند.

مرتضی رسولی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی راگبی و عملکردش در مسابقات هنگ کنگ اشاره کرد: مسابقات هنگ کنگ در سطح بسیار بالایی بود و تمام تیم‌ها با برنامه ریزی و امکانات کامل شرکت کردند.
 
وی گفت: همه تیم‌ها برای این مسابقه هزینه کردند جز ایران، اگر بخواهیم به سطح تیم‌هایی مثل ژاپن یا فیلیپین برسیم باید امکانات بیشتری در اختیار تیم ملی قرار دهیم.
 
سرمربی تیم ملی راگبی افزود: متاسفانه همه ورزش‌ها در کشور زیر سایه رشته‌هایی مثل فوتبال قرار گرفتند و توجه مسئولان به دیگر رشته‌ها حتی برای کسب سهمیه المپیک بسیار محدود است.
 
رسولی گفت: تیم ژاپن که قهرمان این دوره شد، بهترین امکانات و مکمل‌های غذایی را در اختیار داشت در حالی که ملی پوشان ایران حتی لباس‌ مناسبی برای مسابقات و تمرین ندارند.
 
وی افزود: همه هزینه‌هایی که در 14 رشته فدراسیون انجمن می‌شود در ژاپن تنها برای یک رشته مثل راگبی صرف می‌شود و نباید انتظار بیش از حد از تیم‌های ملی در مسابقات بین المللی داشت.
 
سرمربی تیم ملی گفت: متاسفانه توجه رسانه‌ها به ورزش راگبی نیز خیلی کم است برای مسابقات هنگ کنگ حدود 250 خبرنگار از کشورهای مختلف برای پوشش خبری آمده بودند اما از ایران حتی یک رسانه حضور نداشت.
 
رسولی افزود: ملی پوشان راگبی تغذیه و مکمل مناسب برای تمرین نداشتند حتی برخی بازیکنان برای گرفتن مرخصی مجبور بودند شخصی دیگری را جایگزین خود تمرینات  کنند، که این بی توجهی‌ها به ورزش کمکی به توسعه آن  نمی‌کند.
 
 
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار