ابوالفضل همراه به «شیوع» به پیوست

ابوالفضل همراه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از فعالیت‌های اخیر خود گفت.

ابوالفضل همراه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های اخیر خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازیگری در سریال «شیوع» به کارگردانی محمود معظمی و فیلم کوتاه «تروما» به کارگردانی محمد تراب بیگی هستم، همچنین مشغول فراهم نمودن مقدمات ساخت یک فیلم کوتاه به نام «هدیه» و فیلم بلند «نشانی» هستم.

وی درخصوص دلیل کم کاری خود بیان کرد: دلیل کم کاری من و بسیاری از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را می‌بایست عدم حمایت جدی دولت از فرهنگ و هنر، کاهش تولید آثار و حضور تنها عده‌ای خاص به عنوان بازیگر در این عرصه دانست.

همراه درخصوص بازیگران جوانی که در حال حاضر در این عرصه فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: چنانچه حضور این عزیزان به پشتوانه تلاش و فعالیت‌شان در این عرصه و تحصیلات مرتبط بوده باشد، بسیار خوب است و موجب ظهور استعدادهای جدید و شکوفایی آثار سینمایی و تلویزیونی خواهد شد. اما اگر این حضور به واسطه داشتن ارتباطات و رانت‌های دیگر و نقش خریدن باشد، منجربه آسیب زدن به این عرصه می‌شود. 

بازیگر «اخراجی‌ها» در پاسخ به این سوال که راز ماندگاری هنرمندان چیست، گفت: صداقت، مردم‌داری، تلاش و پشتکار و استفاده حداکثری از موقعیت‌های هنری که شاید تنها دو یا سه بار برای فرد به وجود بیاید، از رازهای ماندگاری هنرمندان است. همانگونه که می‌بینیم در تاریخ سینما و هنر نیز افرادی بوده‌اند که با چند کار هنری جاودانه شده‌اند، مثل «جیمزدین».

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری، مطرح کرد: با علم در این راه وارد شوند، یعنی تنها به صرف علاقه در پی این حرفه نباشند، ابتدا خوب تحقیق کنند و شرایط را آنگونه که هست ببینند نه آنطور که در آمال و آرزوهایشان دارند. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار