معرفی فیلم­های آخر هفته در شبکه دو

شبکه دو پنجشنبه و جمعه 14 و 15 اسفند فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن‌هایی مانند «خرس های مهربان» و «دو فیلم با یک بلیت» را روی آنتن می‌فرستد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فیلم های سینمایی وتلویزیونی و انیمیشن های «خرس های مهربان»، «دو فیلم با یک بلیت»، «زرد قناری» و «بهترین همسایه دنیا» در تعطیلات آخر هفته از شبکه دو پخش می شوند.

انیمیشن «خرس‌های مهربان» به کارگردانی فیووان لیو، فردا ساعت 8 از شبکه دو پخش می‌شود.
این انیمیشن سال 2013 در کشور چین تولید شده و درباره یک مرد چوب بُر است که قصد دارد از فروش درختان جنگل هزینه خرید بلیط سفر عید و بازگشت نزد خانواده اش را فراهم کند، اما حیوانات جنگل مانع این کار می‌شوند.

«دو فیلم با یک بلیت» به کارگردانی و نویسندگی داریوش فرهنگ و تهیه‌کنندگی غلامرضا معیری نیز پنجشنبه از ساعت 23 و 45 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود.

این فیلم با بازی مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ و افسانه بایگان درباره کارگردانی است که بعد از سال‌ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد، او هنرپیشه اول مرد فیلم بر اثر سانحه‌ای از دست می دهد در حالی که فیلم­اش باید به موقع به جشنواره برسد..

فیلم «زرد قناری» ساخته رخشان بنی اعتماد هم جمعه از ساعت 23 روی آنتن شبکه دو می رود؛ این فیلم درباره كفاش جوانی به نام نصرالله مددی است كه در شهر كوچكی زندگی می كند، او سهم خود را در كفاشی می فروشد تا قطعه زمینی بخرد و روی آن به زراعت مشغول شود اما ماجراهای بسیاری برای او اتفاق می افتد...

منوچهر حامدی، مهدی هاشمی،گلاب آدینه، محمود جعفری، حمیده خیرآبادی، بهمن زرین‌پورو محمود بصیری  از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «بهترین همسایه دنیا» به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا ایزدی یکتا هم جمعه از 16 و 45 دقیقه  از شبکه دو پخش می‌شود.

«بهترین همسایه دنیا» سال 91 به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو تولید شده و امیرحسین صدیق، روشنک عجمیان، حسن اکلیلی، اردلان شجاع کاوه، ابوالفضل همراه، معصومه موسوی و عباس جمشیدی فر در آن نقش آفرینی می‌کنند.

در این فیلم اردلان شجاع کاوه در نقش یک دزد معروف طلا فروشی ظاهر می‌شود، امیرحسین صدیق نیز نقش یک پلیس وظیفه شناس را برعهده دارد که از قضا مأموریت دارد تا این دزد را دستگیر کند. این در حالی است که این دو به طور اتفاقی همسایه یکدیگر می‌شوند و همین امر باعث به وجود آمدن اتفاقات جالبی بین آنها می‌شود...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار