محمدحسین لطیفی:

"زمانی برای عاشقی" برایم ریسک به شمار می‌آید

علت اصلی حضورم در سریال "زمانی برای عاشقی" خود قصه و مناسبت محرم است.

"محمد حسین لطیفی" کارگردان سریال "زمانی برای عاشقی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال "زمانی برای عاشقی" در آخرین روزهای فیلمبرداری خود قرار گرفته و همزمان کارهای مونتاژ، صدا و موسیقی با فیلمبرداری ادامه دارد و فکر می کنم ظرف 10 روز آینده کار فیلمبرداری به پایان برسد.
 
وی افزود: علت اصلی حضورم در این سریال خود قصه و مناسبت محرم است زیرا بعد از کار در "دودکش" به دلیل خستگی زیاد نباید کار می کردم و امیدوارم مخاطب عام توانایی برقراری ارتباط خوب با این قصه را داشته باشد.
 
لطیفی  عنوان کرد: این کار در واقع برای من یک نوع ریسک است زیرا در سریالهای قبلی زمان بیشتری براي پردازش شخصیت‌ها داشتم و امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها بتوانیم کار مقبول و قابل تاملی را ارائه بدهیم.
 
لازم به ذکر است؛ سریال "زمانی برای عاشقی" به نویسندگی "علی اکبر محلوجیان" روایتگر قصه بازاری خوشنام و متدینی به نام حاج مرتضی است که اتفاقاتی باعث می شود که برای شفای نوه خود نذری بکند.
 
گفتني است؛ "فرهاد قائمیان"،‌"علیرضا اوسیوند"، "لیلا بلوکات"، "زهرا سعیدی"، "نفیسه روشن"، "ابوالفضل همراه"، "زهره حمیدی"، "نصرت میرعظیمی"، "کاظم هژیر آزاد"، "امیر کاظمی" در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ایدا
۱۴:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
عالییییییی بود