استقلال اهواز رکورددار بیشترین تغییر

باشگاه استقلال اهواز در یازده هفته ابتدایی لیگ 9 تغییر اساسی در پست های مختلف را تجربه کرده است.

 به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یازده هفته از رقابت های لیگ پانزدهم سپری شد و باشگاه استقلال اهواز، تاکنون 9 تغییر اساسی، در پست های مدیریتی و کادرفنی خود انجام داده است. 
 
روزی نیست که از باشگاه استقلال اهواز خبر نرسد که یک شخص از سمت خود استعفا داده و شخص دیگری جایگزین شده است، شاید باورش سخت باشد اما نمی‌توان پستی را در باشگاه استقلال اهواز پیدا کرد که در لیگ پانزدهم دستخوش تغییر نشده باشد. 
 
تغییراتی که کاملا ناگهانی و غافل گیر کننده است، یک تغییر در پست مالکیت، سه تغییر در پست مدیر عاملی سه تغییر در پست سرپرست،‌ دو تغییر در پست‌های سرمربی و کمک مربی، چند تغییر در هیئت مدیره و... از جمله تغییرات باشگاه استقلال اهواز بود، شاید در تمام فصل، این همه تغییر در یک یا چند باشگاه صورت نگیرد. 
 
مشخص نیست که چرا هر شخصی وارد باشگاه استقلال اهواز می شود به یک ماه نرسیده از سمتش استعفا می دهد، نکته جالبی که وجود دارد در میان این همه آمد و رفت تنها سیاوش بختیاری زاده، سرمربی سابق آبی های اهوازی از سمتش اخراج شده است اخراجی که حواشی زیادی از جمله شایعه حضور دلالان در باشگاه را به همراه داشت. 
 
سوالی که در این لحظه ذهن همگان را درگیر می کند، چرایی به وجود آمدن این همه تغییر است. 
 
ارسطو جهانداری، مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال اهواز، که مدت فعالیتش به دو هفته نرسیده است، در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علت این همه تغییرات در باشگاه استقلال اهواز، این است که مسئولان عالی رتبه، شناخت درست و کامل از مجموعه فوتبال ندارند. 
 
جهانداری درباره علت جدایی‌اش از باشگاه استقلال اهواز اظهار کرد: در باشگاه اختیار تام نداشتم و محسن ملکی فرزند محمد ملکی( مالک باشگاه) مدام در کار من دخالت می کرد. 
 
بختیاری زاده هم که اخراج شد از نفوذ محسن ملکی در بحث اخراجش خبر داد و افزود: پیش از اخراج من، محسن ملکی شرایط رفتن من و آمدن مربی جدید(علی حنطه) را فراهم کرد. 
 
صحبت های بختیاری زاده و جهانداری نشان می دهد که افرادی در باشگاه حضور دارند که باعث یک سری اتفاقات می شوند در هر صورت وجود این همه تغییر نشان از این می دهد که باشگاه استقلال اهواز،همچنان به ثبات مدیریتی نرسیده است. 
 
جالب اینجاست که با وجود این همه تغییر اوضاع تیم فوتبال استقلال اهواز روز به روز بدتر می شود و حال در جدول 16 تیمی رقابت‌های لیگ پانزدهم این تیم با 6 امتیاز در رتبه پایانی قرار دارد. 
 
با وجود زمان زیادی که تا پایان لیگ برتر 95،94 باقی مانده است باید دید آیا این تغییرات همچنان ادامه دارد ، آیا باشگاه استقلال اهواز از این حیث به یک رکورد تاریخی می رسد یا خیر؟ 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار