ملکی در باشگاه استقلال اهواز چه نقشی دارد؟

محسن ملکی در اتفاقات اخیر باشگاه استقلال اهواز دخیل بوده است یا خیر؟

ملکی در باشگاه استقلال اهواز چه نقشی دارد؟
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با شروع مسابقات لیگ برتر 94-95 و اعلام اسامی مسئولان و کارمندان باشگاه استقلال اهواز ، مشخص شد که مسلم و محسن ملکی ، دو فرزند محمد ملکی ( مالک باشگاه ) در تیم اهوازی مسئولیت دارند. مسلم ملکی به عنوان سرپرست و محسن ملکی به عنوان مسئول اجرایی باشگاه موظف است کارهایی مثل خرید بلیط هواپیما و هتل و غیره را انجام دهد. اما هرچه از رقابت‌های لیگ پانزدهم سپری شد، اسم محسن ملکی پیش از پیش به گوش می‌رسید، به طوری که حتی در زمانی که محمد ملکی بیمار شده بود به جای پدر فعالیت‌های باشگاه را انجام می‌داد. اما نکته جالب و بحث برانگیز شایعه حضور وی در جریان اخراج سیاوش بختیاری زاده و همچنین استعفای ارسطو جهانداری است.

سیاوش بختیاری زاده سرمربی سابق استقلال اهواز ،‌به علت کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد. زمان اخراج بختیاری زاده پس از شکست 5 بر صفر مقابل راه‌آهن یزدان بود.

بختیاری زاده در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود : " محسن ملکی پیش از بازی استقلال اهواز با راه‌آهن تمام تلاشش را کرد که تیم ما این بازی را به سختی شکست بخورد ، حتی وی مربی جایگزین را به همراه ج دلال بزرگ انتخاب کرده بود."

بختیاری زاده مدعی شد که محسن ملکی نیت داشت دو بازیکن را به اجبار به تیم استقلال اهواز بیاورد ، اما مخالفت وی روبرو شده است.

بختیاری زاده ادامه داد: محسن ملکی از جایگاهی که پدرش درباشگاه استقلال اهواز دارد سوء استفاده می کند. وی حتی با دلالی به اسم "ج" ارتباط دارد.

ارسطو جهانداری مدیرعامل مستعفی باشگاه اسقلال اهواز هم به فعالیت‌های محسن ملکی انتقاد دارد. جهانداری علت استعفای خود را دخالت محسن ملکی درکارهایش دانست و اظهار کرد: علت استعفای من ، از سمت مدیرعاملی ، دخالت محسن ملکی در کارهایم بود. حضور وی در باشگاه ، اختیار تام را از من گرفته بود.

صحبت‌های فراوان علیه محسن ملکی توسط مدیرعامل ، سرمربی سابق و برخی مسئولان باشگاه استقلال اهواز باعث شده تا بسیاری به این باور برسند که وی اهداف مالی از حضور در فوتبال ایران دارد. با این وجود وی پاسخ‌گوی سؤالات و شایعاتی که درباره وی پخش شده نیست.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار