نصرتی: گسترش ضعیف نشده است

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد دچار افت نشده بلکه روند بازی و نتیجه‌گیری تیم‌ها به هم نزدیک شده است.

نصرتی: گسترش ضعیف نشده است
محمد نصرتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی مقابل راه‌آهن اظهار کرد: در واقع بازی پایاپایی و متعادلی بود و حتی موقعیت‌های ما بیشتر از حریف ما بوده است.

وی در ادامه افزود: البته راه‌آهن یک موقعیت خطرناک در نیمه نخست داشت ولی ما سه فرصت گل‌زنی را از دست دادیم.
نصرتی در مورد نحوه قضاوت داور بازی تصریح کرد: به نظر من نحوه داوری کردن و سوت‌زدن‌های رضا عادل‌لو خوب بود و مشکلی نداشت.
 بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: شما می‌دانید ما در حال انجام دادن بازی‌های سخت هستیم بیشتر بازی‌ها را خارج خانه انجام داده‌ایم و نتیجه خوبی را کسب کرده‌ایم.

وی در خصوص علت افت گسترش گفت: نمی‌توان گفت گسترش فولاد دچار افت شده است بلکه همه تیم‌ها رو به جلو حرکت کرده و شرایطشان بهتر شده است و اگر نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و نشان از ضعف نیست بلکه روند بازی‌ها نزدیک شده است.
نصرتی در مورد عمکلرد کمالوند گفت: من هنوز به آن جایی نرسیده‌ام که در مورد سرمربی نظر دهم من بازیکن تیم هستم و به وظیفه‌ام عمل می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد اضافه کرد: هدف‌گذاری باشگاه حضور در میانه‌های جدول بوده و اکنون به هدف رسیده‌ایم اما حفظ و تداوم این هدف را باید در بازی‌های آتی به درستی به نمایش بگذاریم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که بازی‌های بعدی رو بتوانیم با اقتدار و برد پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نصرتی ، فوتبال ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار