پیش اجلاس‌های منطقه‌ای اقامه نماز در 31 استان برگزار می‌شود

مدیر کل امور استان‌های ستاد اقامه نماز با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در شهر قزوین گفت: امسال برای اولین‌بار در تمام 31 استان کشور پیش اجلاس‌های استانی اقامه نماز برگزار می‌شود.

حسن حسین‌زاده، مدیر کل امور استان‌های ستاد اقامه نماز در گفتگو با خبرنگار  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره اجلاس سراسری نماز در شهر قزوین اظهار داشت: امسال برای اولین‌بار در تمام استان‌های کشور، پیش اجلاس‌های استانی اقامه نماز با هدف همگرا‌سازی برنامه‌ها و همچنین آماده‌سازی مسئولان و مردم در خصوص اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی برگزاری اجلاس استان‌های شمال غرب در هفته آینده را از دیگر برنامه‌های این ستاد برشمرد و توضیح داد: بر طبق تقسیم‌بندی ستاد اقامه نماز، استان‌های همجوار در یک منطقه مشترک قرار گرفته که به این ترتیب کل کشور به پنج منطقه تقسیم می‌شود و در هر اجلاس منطقه‌ای علاوه بر آسیب‌شناسی وضعیت اقامه نماز در آن منطقه، همچنین برنامه‌های پیشنهادی برای سال 95 ارائه می‌شود تا پس از ابلاغ به ستاد اقامه نماز کشور به تصویب برسد.

حسین‌زاده در خصوص اقدامات این ستاد در سال 94 گفت: بازدید از ستاد‌های اقامه نماز 15 استان در نیمه ابتدایی سال با هدف بررسی عملکرد و وضعیت اقامه نماز صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در اجلاس بیست‌و‌سوم که در آن بر ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده در خصوص اقامه نماز تأکید شده، گفت: در بازدید‌های استانی با توجه به ملاک‌های مشخصی که از قبل به استان‌ها ابلاغ شده است اقدامات بخش‌های وزارت‌خانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر کل امور استان‌های ستاد اقامه نماز در پایان خاطرنشان کرد: محور اصلی فعالیت‌های این ستاد پیگیری و اجرایی‌سازی منویات مقام معظم رهبری در اجلاس‌های بیست و سه گانه اقامه نماز است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار