حسن زاده: مشکل فوتبال تماشاگران هستند

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: همه عوامل از جمله بازیکن، مربی، داور، مدیرعامل با گزینش وارد فوتبال می شوند، اما تماشاگران تنها عضو جامعه فوتبال هست، که بدون فیلتر می آیند و مشکل ساز می شوند.

حسن زاده: مشکل فوتبال تماشاگران هستندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جریان برگزاری نخستین همایش عملی آسیب شناسی داوری فوتبال افزود: رکن قضایی فدراسیون فوتبال از رکن اصلی فوتبال حمایت می کندو همه می دانیم هیچ بازی بدون حضور داوران برگزار نخواهد شد.
 
 تماشاگران مشکل فوتبال هستند در جهان فوتبال همه عوامل فوتبال با فیلتر وارد میشوند، بازیکن ، مربی، مدیرعامل و داوران با زحمت و گزینش وارد فوتبال می شوند اما یک ضلع از فوتبال بدون هیچ فیلتری و گزینشی وارد فوتبال می شود و داوران مظلوم را این قشر نقد میکند و از نظر اخلاقی، سنی، فرهنگی هیچ کنترلی روی آن نیست، این قشر تماشاگران هستند، تماشاگران چنان فشار بر عوامل فوتبال وارد می کنند که مربی، بازیکن، مدیرعامل  بر علیه داوران مجبور می شوند صحبت کنند و مثال  جهانی این موضوع پیرلوجی کولینا بهترین داور اروپا و جهان هست که تماشاگران یوونتوس، ایتالیا همواره به او توهین می کردند، این موضوع توهین ها و دوست نداشتنی داورها جهانی هست.
 
دستمزد داوران خیلی پایین است و حرف و حدیث آور است
 
رئیس کمیته انضباطی درباره پایین بودن دستمزد داوران اظهار نظر کرد و گفت: این پول ها در داوری بسیار کم است و ارزش دویدن داوران را در زمین فوتبال ندارد اما مشکل داوران پول نیست و خود زنی خود داوران  هستند و اینکه داوری می گوید همکاران حسادت می کنند و بعد از برگشتن از داوری خارج کشور از مشکل ایجاد می کنند، اینکه آیا حق به حق دار در داوری می رسد و درون داوری مشکل نیست، این را دوران باید خود جوابگو باشند.
 
میزبانی از داوران در شهرها روز مسابقه مسئله ساز است
 
خیلی زشت است، باشگاه‌ها می گویند حریفان ما وضعیت بهتری دارند و دوران را بهترین هتل  می برند و میزبانی خوب از داوران در روز مسابقه انجام شود روی قضاوت تاثیر گذار است، تیم ما بضاعت مالی ندارد اما سعی می کنیم از حریفان در پذیرای از داور عقب نباشیم. این حرف‌ها و حدیث‌ها را می توانیم با تغییر قوانین میزبانی داوران در روز مسابقه به کمترین حد خود برسانیم.
 
حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: آئین نامه انضباطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همانند فیفا است و همواره سعی کرده ایم از داوران حمایت کنیم و سابقه ندارد بازیکنی به داور توهین کند بعد از محرومیت دچار بخشش قرار بگیرید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار