حسن زاده: منتظر گزارش دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و آلومینیوم هستیم

رئیس کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان گفت: هنوز هیچ گزارشی از سوی مقامات برگزار کننده این دیدار و یا داوری به دستمان نرسیده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان در حالی برگزار شده که متاسفانه به دلیل پرتاب سنگ و اشیا، بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان دچار آسیب شده است. ما این موضوع را از طریق رسانه ها و انعکاس حوادث بازی مطلع شده ایم. اما هنوز از سوی مقامات برگزاری کننده این دیدار و یا داور بازی گزارشی در اختیار نداریم. ضمن اینکه اینگونه رفتارها که مستقیم سلامت بازیکنان را به خطر می اندازد جای تاسف دارد و مطمئنا با باشگاه مربوطه برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همانطور که در گذشته شاهد بروز چنین اتفاقاتی بودیم و تیمی مانند فولاد خوزستان را از حضور تماشاگران در بازی خانگی محروم کردیم، در این خصوص نیز پس از بررسی های دقیق و در اختیار داشتن گزارش بازی، تصمیم نهایی را می گیریم.

رئیس کمیته انضباطی گفت: در آیین نامه انضباطی فیفا نیز اعلام شده که پرتاب اشیا و سنگ که سلامتی افراد را به خطر می اندازد، جرایم خاص خود را داشته و مطمئنا پس از در اختیار گرفتن گزارش داوری و نماینده فدراسیون، به بررسی این پرونده می پردازیم و رای را صادر خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: خوشحالیم که این بازیکن بهبود نسبی یافته است. بدون شک اتفاقاتی از این قبیل در شان فوتبال ایران نبوده و جدای از اینکه فرد مضروب می تواند به طور شخصی این موضوع را پیگیری کند، باشگاه مربوطه نیز مسئول چنین اتفاقاتی است. امیدوارم از این پس شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار