آرای انضباطی برای فوتبال ساحلی اعلام شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در لیگ های فوتبال ساحلی اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از بررسی اتفاقات دیدار تیم های زاگرس کرمانشاه و شهدای چلیچه شهرکرد از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی که در تاریخ 2/7/94 برگزار شد، کمیته انضباطی با توجه به تخلفات هادی فرهمند، علی بزرگواریان، مهدی بزرگواریان و مهدی فرهمند از تیم زاگرس کرمانشاه و به استناد ماده 32 آیین نامه انضباطی، با صدور قرار دستور موقت افراد ذکر شده را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات معلق و محروم کرد.

در دیدار تیم های موج گناوه و بیمارستان قلب کوثر شیراز از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی که در تاریخ 6/8/93 برگزار شد، مهدی مکلایی، محمد جویباری، فخرالدین علی زاده، حسین یار احمدی و محمد جواد عابدی بازیکنان تیم بیمارستان قلب شیراز هر کدام به مدت شش ماه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

با توجه به اعلام رییس هیات فوتبال استان فارس مبنی بر اینکه طول مسابقات دسته یک فوتبال ساحلی یک ماه است، بر همین اساس کمیته انضباطی میزان محرومیت افراد ذکر شده را از شش ماه به 6 جلسه تبدیل می کند که پس از طی شش جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی قادر به همراهی تیم خود خواهند بود.

در دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری بندرعباس از سری مسابقات لیگ پایه فوتبال ساحلی که در تاریخ 20 شهریورماه 94 برگزار شد، ابراهیم خلیلی سرپرست تیم شهرداری تبریز اقدام به دخالت در امر داوری و اهانت به داوران مسابقه کرده است.

بر همین اساس خلیلی به استناد مقررات ماده 65 آیین نامه انضباطی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار