ابوزهری: دوران جدیدی از مبارزات فلسطینی ها آغاز شده است

عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به موج خشم ملت فلسطینی علیه صهیونیستها از آغاز دوران جدیدی در تاریخ مقاومت خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، سامی ابوزهر از رهبران جنبش حماس با بیان اینکه دوران جدیدی از مبارزه فلسطینیان آغاز شده است، تصریح کرد: شهدای قهرمان ما سربازان اشغالگر صهیونیست را در عملیات قهرمانانه خود از پای درآورده و بر زمین می اندازند.

ابوزهری افزود: اسرائیلی ها فکر می کنند فلسطینی ها مرده اند و به یاری مسجد الاقصی نمی شتابند. فلسطینیان ثابت کردند که ملتی زنده هستند و از خود با هر سلاحی دفاع می کنند. این سلاح می تواند سنگ یا چاقو باشد.

وی تاکید کرد: ما به نتانیاهو اجازه هتک حرمت مسجد الاقصی را نمی دهیم. فرزندان ما هر روز به خیابان ها می آیند و علیه شهرک نشینان دست به عملیات می زنند. ما به جهانیان می گوئیم که به هرگز اجازه هتک حرمت به مسجد الاقصی را نخواهیم داد. ما فرزندان غزه در کنار قهرمانان فلسطینی در قدس و کرانه باختری هستیم.

به گفته این عضو ارشد حماس، غزه همواره در میدان مبارزه و نبرد حاضر است و با سلاح سرد خود همچنان با شهرک نشینان در حمایت از مسجد الاقصی مبارزه خواهد کرد.

وی خطاب به نتانیاهو گفت: هیچکدام از اشغالگران از سلاح سرد فلسطینیان در امان نخواهند بود. وقت آن فرا رسیده که شهرک نشینان و دیگر صهیونیست ها بهای جنایات خود را بپردازند. ملت فلسطین در مقابل جنایات اشغالگران ساکت نخواهد ماند و به دفاع از خود خواهد پرداخت.

ابوزهری اظهار داشت: ما از مسجد الاقصی و سرزمین های فلسطینی دفاع خواهیم کرد. ما به نتانیاهو که فلسطینیان را تهدید کرده می گوییم که به خیابان ها و اتوبوس هایش نگاه کند. سلاح سرد فلسطینیان در همه جا به دنبال صهیونیست ها خواهد بود. این انتفاضه فلسطینیان تا زمان تحقق اهداف خود ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار