کوچک‌زاده در موافقت با استیضاح آخوندی؛

استیضاح وزیر راه فریاد مدیرانی است که قرار نبود اتوبوسی برکنار شوند

نماینده مردم تهران تهران گفت: رئیس‌جمهور قرار بود به درد مردم برسد نه اینکه وزیر خود را مامور دست دادن با شیطان بزرگ کند.

استیضاح وزیر راه فریاد بی‌خانمان‌هاستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کوچک زاده که در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 14 مهر) مجلس به عنوان نماینده موافق استیضاح وزیر راه سخن می‌گفت، اظهار کرد: در دو هفته اخیر که پس از تلاش‌های بسیار، این استیضاح از قید قضاوت‌ها و برداشت‌های سلیقه‌ای رها شد و در مسیر قانونی خود قرار گرفت، شارلاتانیزم رسانه‌ای خدمتگزار کانون‌های قدرت و ثروت تلاش‌های وافری کرد تا این استیضاح را جناحی و باندی معرفی کند.

وی افزود: این جماعت اگر یک حرف درست زده باشد، همین است، این استیضاح از نظر من با توجه به مصادیق معدودی که می‌توان برشمرد، صددرصد در خدمت منافع یک جماعت و در مقابل یک جماعت دیگر است.

کوچک‌زاده تصریح کرد: این استیضاح فریاد بی‌خانمان‌ها و بیغوله‌نشینانی است که از دست ملاکان و مستغلات‌داران و از خدابی‌خبران به ستوه آمده و به امید تهیه یک سرپناهی همه دارایی خود را در پروژه مسکن مهر هزینه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همان شارلاتان‌های رسانه‌ای حرف بیجای مرفهان بی‌درد ساکنان در کاخ‌ها را مبنی بر مزخرف بودن این طرح را مکرر در مکرر منعکس می‌کند. این استیضاح می‌خواهد منعکس کننده فریاد پابرهنگانی باشد که می‌گویند؛ اگر برای آسفالت کردن فضاهای بین بلوک‌های مسکونی مهر در هشتگرد بودجه نیست، چطور از ابتدای روستای کوشک زرد تا دم ویلای آقای جهانگیری آسفالت آسفالت است؟ اگر بودجه نیست چرا برای آسفالت کردن منطقه فلان وزیر و فلان معاون رئیس جمهور از ابتدای روستای ییلاقی‌شان تا دم ویلا بودجه است؟

وی تاکید کرد: این استیضاح می‌خواهد بغض فروخورده کسانی را بازتاباند که می‌گویند اگر بودجه برای بهبود امور حمل و نقل عمومی اعم از زمینی و ریلی نیست، چطور برای خرید ایرباس، سفرهای رئیس‌جمهور به نیویورک است؟

کوچک‌زاده تصریح کرد: این استیضاح فریاد کارشناسان و مدیرانی است که قرار نبود اتوبوسی برکنار شوند، اما با ورود شما آقای وزیر که از 20 سالگی معاون وزیر بودید و حتما هم بدون استفاده از رانت، چون چند روز در پشت جبهه‌ها خدمت کردید و با آشنایی با فلان آیت‌الله به این جایگاه دسترسی پیدا نکردید و پس از سالها اشتغال در کرسی وزارت برای جبران خدماتتان با بودجه وزارت نفت برای تحصیل به انگلستان اعزام شدید و پس از اخذ درجه دکترا خدمات دریافتی از نظام را با پذیرش ستاد ریاست فتنه جبران نمودید و همان جوان‌های دلسوز را در وزارتخانه قلع و قمع کردید.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: این استیضاح فریاد کامیون‌داران مظلومی است که بدون هیچ حمایتی از سوی شما در برابر زورگویی‌ها، پارتی‌بازی‌ها و باندبازی‌ها و بی‌کفایتی مدیریت گمرک بوشهر در بحث تخلیه بار به حال خود رها شدند و یک کامیون دار 20 روز معطل می‌شود و منت سرش می‌گذارند، چون وابسته به فلان وزیر نیست و ایشان نیز از این افراد هیچ حمایتی نمی‌کنند.

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: این استیضاح می‌خواهد حرف منطقی و حق جوانان فرهیخته، با عرضه، با غیرت و عالمی را منعکس کند که می‌گویند می‌توان بخشی از کسری منابع مسکن مهر را از محل بیش از 7000 میلیارد تومان اقتصاد بازگشتی و فروش زمین‌ها با کاربری تجاری و اداری در مجموعه مسکن مهر جبران کرد، اما‌ آقای وزیر برای اثبات سخن بیجایی که مرتکب شد،هر پیشنهاد سازنده‌ای را مثل آقای رئیس‌جمهور نادیده گرفته و براساس خودرایی می‌تازاند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: این استیضاح استیضاح متعهدان به عهد علیه وزیری است که موقع گرفتن رای مردم، هم خودش،هم رئیسش هزار بار وعده بیجا به مردم دادند ولی دریغ از وفای به عهد به یکی از آنها.

وی افزود: من مسئولیت سخنان خود را دارم، آقای وزیر لب‌هایتان را گاز نگیرید! آقای رئیس‌جمهور قرار بود صد روزه مشکل این مردم را حل کند و امروز دو سال از آن صد روز می‌گذرد. قرار نبود باخزانه خالی ساختمان رئیس جمهور با چند میلیارد بازسازی شود. قرار نبود آقای رئیس جمهور با خزانه خالی و با هواپیماهای اختصاصی خریداری شده به نیویورک برود.

کوچک‌زاده تاکید کرد: آقای رئیس جمهور بنا بود به درد دل این مردم برسد، نه اینکه وزیر خود را مامور دست دادن با شیطان کند. این استیضاح علیه کابینه تنبلی و رفاه و عهدشکنی رفاه مردم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
آقای آخوندی فکری برای تحویل مسکن مهر نکردی فقط بلدین حرف بزنین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
آقای کوچک زاده خدا همه ما خصوصا شما را به راه راست هدایت کند. انشاالله