موسوی‌لارگانی در موافقت با استیضاح آخوندی؛

آقای وزیر 2 میلیون تن قیر رایگان مجلس کجا رفته است؟

نماینده موافق استیضاح وزیر راه از روند ساخت مکسن روستایی در دولت یازدهم انتقاد کرد و گفت: آقای وزیر 2 میلیون تن قیر رایگان مجلس کجا رفته است؟

عملکرد دولت یازدهم در ساخت مسکن روستایی 75 درصد کاهش یافته استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر موسوی‌لارگانی که در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 14 مهر) مجلس به عنوان نماینده موافق استیضاح وزیر راه سخن می‌گفت، اظهار کرد: هدفم از پیگیری استیضاح سیاسی و جناحی نبوده و تنها پیگیری حقوق ملت است.

وی ادامه داد: چرا به یک حوزه انتخابیه که به آقای روحانی رأی داده‌اند 20 میلیارد بودجه تعلق می‌گیرد و این در حالی است که به یک شهری که به آقای روحانی و دولت متبوعش رأی نداده تنها 100 میلیون تومان بودجه تعلق می‌گیرد و متأسفانه شفاف‌سازی اطلاعاتی در انعقاد قرارداد راه آهن وشرکت ابن سینا دیده نشده و توضیح دهید چرا خون برخی نسبت به بقیه رنگین‌تر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رکود بی‌سابقه در صنعت مسکن و ساختمان سازی و پذیرفته نبودن این موضوع و افزایش طلبکاران وزارتخانه و از بین رفتن هزاران فرصت شغلی در این زمینه گفت: وزارتخانه‌ای که باید محل فعالیت و عمران باشد محل پایگاه‌های سیاسی برخی افراد تندرو با مقاصد انتخاباتی شده و متأسفانه تأمین مسکن مستضعفان طرحی مزخرف نامیده می‌شود که باید متذکر شد که شما باید خود را وقف جمهوری اسلامی ایران و مردم کنید.

وی با اشاره به اختصاص 2 میلیون تن قیر رایگان از سوی مجلس برای رفع مشکلات راه‌های روستایی عنوان داشت: شما مدعی شده‌اید که در 2 سال گذشته آسفالت معابر روستایی 200 درصد افزایش یافته که البته در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

موسوی لارگانی با اشاره به لزوم توجه به مردم بعنوان بنیانگذاران دموکراسی گفت: شما 2 سال است تسهیلات روستایی را پرداخت نمی‌کنید و چرا در دوران وزارت شما قانون برنامه پنجم توسعه فراموش شده است که البته در این زمینه تسهیلات مسکن روستایی از 400 هزار واحد به 20 هزار واحد تقلیل یافته که این امر رشد حاشیه‌نشینی را نشان می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف دولت یازدهم در ساخت مسکن روستایی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن روستایی در دولت یازدهم 75 درصد کاهش یافته و شما تنها به انتقاد از طرح‌های گذشته می‌پردازید و اقدامی جدی انجام نمی‌دهید و طرحی برای بهتر شدن وضعیت ندارید.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار