کرمان؛

نورپردازی شبهای زیبا بازار و میدان گنجعلیخان کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در جریان بازدید استاندار کرمان از بازار گفت: بازار بزرگ و میدان گنجعلیخان کرمان نورپردازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ؛ابوالقاسم سیف‌الهی بر جمع‌آوری ساخت‌وسازهای غیرمجاز راسته‌‌بازار تاکید کرد و گفت: این الحاقات باید جمع‌آوری شوند.

معاون عمرانی استاندار کرمان ادامه داد: تصرفات، الحاقات و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بازار تاریخی کرمان با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط، دادستان کرمان و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در کمیته‌ی سامان‌دهی بازار مورد بررسی قرار می‌گیرند تا برخورد لازم با متخلفان انجام شود.
سیف‌الهی افزود: دستگاه‌های متولی با محوریت شهرداری کرمان از طریق رسانه‌ها به بازاریان اطلاع‌رسانی کنند تا توجه بیش‌تری به بهداشت و نظافت بازار داشته باشند؛ زیرا در غیر این صورت با افرادی که نظافت بازار را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

وی از تعمیر اساسی پشت‌بام بازار خبر داد و گفت: شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان نیز نسبت به اصلاح شبکه‌ی برق بازار اقدام می‌کند.

سیف‌الهی افزود: درهای مغازه‌های بازار تاریخی کرمان هم با نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به‌صورت متمرکز ساخته و نصب می‌شوند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.