تالار شیشه‌ای در انتظار بازگشت اعتماد سهامداران/رشد 5 واحدی شاخص

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 5 واحد رشد کرد به کانال 61 هزار و 568 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تمام شرایط بازار مطابق با پیش بینی فعالان بازار سرمایه پیش می‌رود و شاهد سیر صعودی هر چند کند شاخص هستیم به طوری که تالار بورس امروز تقریبا سبز پوش بود.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 5 واحد رشد کرد به کانال 61 هزار و 568 واحدی رسید.  
  
گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 312 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به بیش از  650 میلیارد و 688 میلیون ریال در بیش از 25 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
  
در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ حکشتی، اخابر، پارسان، وغدیر با بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای تاپیکو، فملی، فخوز با بیشترین تاثیر منفی به کار خود پایان دادند.

نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل نمادهای بانک ملت ،بانک صادرات ایران بدون تغییر، نمادهای پارس خودرو، س.نفت و گاز پتروشیمی تامین با روند نزولی و نمادهای ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس با روند صعودی به کار خود پایان دادند.
  
شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با رشد 2 واحدی به 24 هزار و 117  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با رشد 22 واحدی به 9 هزار و 605 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با رشد 18 واحدی به  8 هزار و 195 رسید.  
  
شاخص آزاد شناور با روند مثبت 7 واحدی به 68 هزار و 255 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 0.21 واحدی به 42 هزار و 799 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند افزایشی 37 واحدی به 136 هزار و 308 واحد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، شاخص ، ارزش ، داد وستد ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار