فاجعه منا حاصل اتاق فکر سه جانبه عربستان، داعش و رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی گفت: مسلم است اتاق فکری در سه محور صهیونیسم، عربستان و داعش شکل گرفته که می‌خواهد اعمال حج را تعطیل کند ولی به دلیل سود بالا برای آل‌سعود هنوز این کار صورت نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب یزدی، مشاور معاونت امور استان ها و مجلس صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: آل‌سعود امسال به دلیل درگیری در سه جبهه  یمن، سوریه و عراق برنامه‌ریزی درستی در برگزاری مراسم اعمال حج نداشت و نتوانست این مراسم بزرگ اسلامی را به شکل مناسب مدیریت کند.

وی افزود: آل‌سعود به همین منظور می‌خواهد از طریق داعش و فرافکنی در این ماجرا، ضرر را به سود خود به پایان برساند و از این طریق کشور های اسلامی منطقه را در جبهه‌های درگیر منطقه هم‌صدا کند که به حول و قوه الهی و کمک‌های امام عصر(عج) و مجاهدت‌های دلسوزان اسلام این ماجرا  به نفع جامعه اسلامی و مظلومان عالم به پایان خواهد رسید.

این کارشناس امور مذهبی ادامه داد: مسلم است اتاق فکری در سه محور صهیونیسم، عربستان و داعش شکل گرفته که می‌خواهد اعمال حج را تعطیل کند ولی به دلیل سود بالا برای آل‌سعود هنوز این کار صورت نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی تصریح کرد: آل سعود با ایجاد اخلال در مراسم حج امسال درصدد ایجاد جریانی سیاسی هستند تا به منافع سیاسی و اقتصادی خود دست یابند. 

وی خاطرنشان کرد: عربستان در اتاق فکری که تشکیل داده درصدد جداسازی کشورهای مسلمان و شکست تفکر و وحدت در جامعه اسلامی است تا یک حاشیه امن برای تفکر صهیونیستی و استکباری ایجاد کند ولی خداوند در قرآن کریم در سوره کوثر به رسول خدا می فرماید «دشمنان تو ابتر هستند» و میبینیم که در هر جریانی که آل سعود و بیگانگان بر علیه جامعه اسلامی راه انداخته اند همیشه ناقص مانده و در نهایت شکست خورده اند.






انتهای پیام/
برچسب ها: آل سعود ، حج ، قرآن کریم ، سوره ، کوثر ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار