حافظی: بیش از هزار نفر در میدان شوش موادمخدر مبادله می‌کنند

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: در میدان شوش بیش از هزار نفر علنی و در حاشیه پیاده رو از ساعت 24 به بعد موادمخدر مبادله می کنند.

بیش از هزار نفر در میدان شوش موادمخدر مبادله می‌کنندبه گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورا که امروز (سه‌شنبه) در تالار ابریشم شهرک قائم به مناسبت افتتاح بخش شمالی خط 3 مترو برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود و در واکنش به اظهارات سرخو اظهار کرد: وظیفه اصلی مقابله با موادمخدر برعهده وزارت رفاه است که شهرداری نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: در بازدیدی که با حجت الاسلام والمسلمین امرودی در چند روز گذشته از میدان شوش داشتیم محرز شد که بعد از 12 شب در میدان شوش بیش از هزار نفر به صورت علنی در حاشیه میدان موادمخدر مبادله می‌کنند.

وی ادامه داد: 200 تا 300 نفر تنها در کف پارک افتاده‌اند که البته مأموران نیروی انتظامی از مسئله آگاهی دارند و حتی ماشین نیروی انتظامی در آن محل مستقر بود با این حال باید پرسید که قوه قضاییه کجای کار است که باید به این مسائل رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر بیان کرد: شهرداری از سه ماه گذشته شناسایی محله هرندی را شروع کرده که البته شناسایی گام اول در آسیب‌های اجتماعی است که البته همه دستگاه‌ها باید در این زمینه ورود کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار