علیدوستی: در بخش اول راهمان موفق بوده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان معتقد است که در بخش اول حرکت روبه جلو تیم ملی موفق بوده‌اند.

علیدوستی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تیم ملی اظهار کرد: با اردوهای مکرری که داشتیم و با همکاری فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان آقایان معینی و محصص که ابتدا جا دارد از زحماتشان تشکر کنم، توانستیم در 10 ماه اردوها و بازی‌‌های تدارکاتی مناسبی داشته باشیم و تیم را به آمادگی برسانیم و خوشبختانه در این مسابقات که در شهر تبریز برگزار شد، موفق هم بودیم.

وی در ادامه در خصوص تشنج‌هایی که توسط رقبا در این مسابقات ایجاد شده بود، گفت: برای یک جوان 15 ساله مهم‌ترین  بخش فرآیند تجربه است خوشبختانه در این مدت توانستیم روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم و آموزش‌های لازم هم داده شود.

علاوه برآن کسب تجربه بین‌المللی هم بسیار مهم است و کار ما قطعاً در مراحل بعدی سخت‌تر می‌شود و باید با برنامه دراز مدت و هدفمند در مقابل حریفان حاضر شویم.

وی در انتها در خصوص استراتژی تیم ملی گفت: استراتژی ما مسائل روحی روانی و تمرکز روی گل‌زنی بود که خوشبختانه در این امر موفق بودیم و امیدواریم در بخش دوم کارها هم در 7 و 8 ماه آینده موفق باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار