نوروزی: امیدوارم باشگاه به کمیته انضباطی اعتراض کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی اعتراض کنند تا شاید حداقل اخطارهای بازیکنان ما بخشیده شود.

نوروزی: امیدوارم مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی اعتراض کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هادی نوروزی کاپیتان سرخپوشان بعد از بازی پرسپولیس برابر ملوان در جمع اصحاب رسانه گفت: قرار بود برانکو با ما صحبت کند تا برای داور هم یک یارگیر بگذاریم. داور کاملا داشت کار را برای ملوان آسان می کرد و تیمی که چیزی برای گفتن نداشت با کمک داور 15 دقیقه پایانی به ما فشار آورد. همه  می‌بینند که داوری چطور به پرسپولیس صدمه زده است.

وی ادامه داد: در بازی با ذوب آهن، سپاهان و بازی های دیگر یا در همین بازی مقابل سایپا این تیم یک موقعیت هم تا قبل از اینکه داور آن پنالتی را برای تیم بگیرد، نداشت و بعد از آن به همین راحتی سایپا پیروز شد. وقتی تاج هم اعتراف می کند داوری اشتباه دارد پس باید کسی به داد ما برسد.

وی افزود:در برنامه 90 خودشان قبول کردند که به اشتباه علیه پرسپولیس سوت زدند. من واقعا نمی فهمم داور چرا به سوشا در این بازی کارت داد و هنوز دارم به آن فکر می کنم؟ چرا داور به علی علیپور که پشتش به توپ بود کارت داد؟ چرا داور مهدی طارمی را اخراج کرد؟ هرچه بیشتر فکر می کنم کمتر به نتیجه می رسم.

وی در ادامه افزود: داور کلا می خواست همه را اخراج کند. جالب این است که همه اخطارها برای ما بود اما واقعا نمی دانم سوشا برای چه اخطار گرفت. امیدوارم مسئولان ما به کمیته انضباطی اعتراض کنند تا شاید حداقل اخطارهای بازیکنان ما بخشیده شود.

نوروزی  اظهار داشت: این قدر داوری روی اعصاب ما تاثیر گذاشته که دیگر اصلا به بازی ها نمی توانیم فکر کنیم و بازی به بازی هم بدتر می شود. خودمان هم مانده ایم. دیگر نمی توانیم با داور بجنگیم. ما توان خودمان را در بازی و زمین بازی می گذاریم. اما واقعا توان اینکه بخواهیم که با داور هم بجنگیم را دیگر نداریم.

نوروزی در خصوص تعویضش تصریح کرد: در نیمه اول کشاله ام کش آمد و همان موقع برانکو خواست تا مرا تعویض کند. من بین دو نیمه صبر کردم و در رختکن هم برروی کشاله ام یخ گذاشتم اما در نیمه دوم دیگر نمی توانستم ادامه دهم. حالا امروز از کشاله MRI خواهند گرفت تا وضعیت مصدومیتم مشخص شود اما قطعا نمی توانم تمرین کنم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار