وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان پزشک تیم

بابک حاتمی به بازی با تراکتورسازی نمی‌رسد و شرایط مهرداد کفشگری نیز بررسی خواهد شد.

وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان پزشک تیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پزشک تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت امید عالیشاه و اینکه وی تا بازی با تراکتورسازی از بند مصدومیت رها خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: امید عالیشاه در تستی که داشتیم خوب جواب داد. مشکل او به کشیدگی مچ پا مربوط می‌شد، باید وضعیت او را دوباره بررسی کنیم تا ببینیم می‌تواند امروز یا فردا تمرینات را شروع کند یا نه. البته بدیهی است که شدت و گستره تمرینات باید مرحله به مرحله بالا برود.

دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: مهرداد کفشگری در هنگام گرم کردن قبل از بازی برابر ملوان از ناحیه بالای دو قلو دچار درد شد. او را برای تصویربرداری اعزام می‌کنیم تا معلوم شود آسیب وارده به چه میزان خواهد بود و احتمال اینکه به بازی با تراکتورسازی نرسد، وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: عدم حضور در بازی بعد برای بابک حاتمی قطعی خواهد بود. او در جریان یک استارت، از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد که در حرکات انفجاری حادث می‌شود. این آسیب‌دیدگی او ارتباطی به مصدومیت قبلی وی ندارد. با توجه به اینکه بعد از بازی با تراکتورسازی برای 20 روز بازی نداریم  فرصت مناسبی برای بهبودی کامل او در اختیار است.

دکتر حقیقت درباره زمان پایان مصدومیت وحید حیدریه هم تصریح کرد: او در حال حاضر برنامه فیزیوتراپی را هر روز در آکادمی فوتبال دنبال می‌کند. دوره درمان 21 روزه وی کامل نشده و هنوز وارد فاز حضور در تمرینات کامل گروهی نیز نشده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار