پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد

در آستانه برگزاری بيست و دومين دوره جشنواره بين‌المللی تئاتر كودک و نوجوان پوستر این جشنواره در جمع کودکان بی‌سرپرست و تحت پوشش بهزیستی همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان؛  دبیر جشنواره در این مراسم با بیان اینکه کودکان هدایای خداوند بر روی زمین هستند، اظهار کرد: در جشنواره تئاتر کودک ونوجوان برآنیم تا محیطی شاد و مفرح برای کودکان فراهم کنیم.

شهرام کرمی گفت: رونمایی از پوستر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مقدمه‌ای برای آغاز لحظه‌های شاد برای کودکان است.

رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه جشنواره با هدف تقویت هویت فرهنگی ایرانی اسلامی در استان همدان برگزار می‌شود، افزود: همدان به قطب کودک و نوجوان تبدیل خواهد شد و برنامه‌ها و کارها برای نزدیک‌شدن به این رویداد انجام شده است.

فاضل عبادی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی مانند نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان و برگزاری جشنواره آیات در حوزه قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های امسال در حوزه کودک و نوجوان است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، گفت: تنها ۱۰ درصد از کودکان از مهدهای کودک استفاده می‌کنند.

اکبر سوری با تاکید بر اینکه کودکان در مهدهای کودک اجتماعی‌بودن را آموزش می‌بینند، اظهار کرد: هدف این است که جمع بیشتری از والدین را به ثبت نام کودکانشان در مهدهای کودک ترغیب کنیم چرا که مهدها مکانی برای آموزش کودکان هستند.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۹ تا ۱۴ مهر به دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار