سلیمانی:

تلاشمان را برای بازپس گیری تنها خانه اسکواش آغاز کرده ایم

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: تلاش خود را برای باز پس گیری تنها مجموعه اسکواش در مازندران را آغاز کرده‌ایم و با تلاش بسیار آن را به فدراسیون برمی گردانیم.

 مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  اظهار کرد: ساخت این مجموعه از 10 سال پیش آغاز شده بود و آن را در چهار سال پیش افتتاح کردیم، این خانه اسکواش دارای 3 کورت شیشه ای، خوابگاه و دفتر اداری است و همچنین تنها مجموعه اسکواش در کل استان مازندران محسوب می شود. 
 
اما مدتی از آن گذشته بود که متوجه شدیم اداره کل استان مازندران، آنجا را در اختیار ورزش و جوانان این استان قرار داده است. 
 
وی اضافه کرد: زمانی که از این موضوع مطلع شدیم با سجادی و رئیس کل اداره استان مازندران مکاتباتی را انجام دادیم و نتیجه آن شد که به مدت 2 ماه تا آماده شدن جایگاه اصلیشان در آنجا حضور داشته باشند و پس از آن مجموعه اسکواش را ترک کنند. 
 
اما این اتفاق رخ نداد و در هفته دوست این مجموعه را به وزارت ورزش و جوانان انتقال دادند و از کورت آنجا به عنوان پارکینگ استفاده می کنند. 
 
سلیمانی تاکید کرد: من معتقد هستم حرمتم را نگه نداشته اند و از این بابت خیلی ناراحتم و از حبیب حسین زادگان درخواست دارم تا مجموعه اسکواش را به جوانان استان مازندران تقدیم کند. 
 
وی درباره اهداف این کار گفت: زمانی که رئیس هیئت اسکواش مازندران را به دلیل نداشتن صلاحیت کاری برکنار کردم، حسین زادگان به بنده اعلام کرد که زیر فشارهای ناشی از برکناری این شخص است و من هم برای کمک کردن به رئیس اداره کل مازندران، آن شخص را مشاور فدراسیون کردم تا بتوانم کمکی به حسین زادگان کرده باشم اما انگار آقایان نمی‌خواهند تا اسکواش رشد کند و هدفشان این است تا کردم مازندران از داشتن چنین ورزشی محروم شوند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار