یک ایرانی، مربی تیم آمریکایی می‌شود

سرمربی تیم ملی اسکواش کشورمان برای ادامه فعالیت خود قرار است راهی آمریکا شود تا مربی‌گری یکی از باشگاه‌های این کشور را بر عهده بگیرد.

علیرضا سنایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که سرمربی‌گری تیمی را برعهده داشتم که برای نخستین بار به مدال  آسیایی رسید و موفق شدیم افتخار جدیدی را برای اسکواش کشورمان رقم بزنیم.

وی درباره حضورش در آمریکا تصریح کرد: پس از بازی‌های درخشان تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم LTF  آمریکا به من پیشنهاد داد تا مسئولیت هدایت این تیم را بر عهده بگیرم، من هم تصمیم گرفتم تا با این درخواست موافقت کنم چرا که از این طریق می توانم تجربیات بیشتری در این کشور کسب کنم.

 وی درباره این تیم اظهار کرد: کشور آمریکا بیش از 50 تیم دارد و  LTF  بزرگترین باشگاه اسکواش در این کشور است. 

تلاشم را خواهم کرد تا در آن‌جا بتوانیم بازیکنان ایرانی را نیز به آمریکا انتقال دهم تا تجربیاتی را کسب کنند.  همیشه مدیون اسکواش ایران هستم و سعی خواهم کرد پس از اتمام قرار دادم به ایران بازگردم.

سنایی درباره انگیزه خود برای حضور در آمریکا گفت: یکی از دلایل حضورم در آمریکا بحث مالی است زیرا قابل مقایسه با ایران نیست، من در 6 سال حضورم در ایران یک میلیون و  هشتصد هزار تومان در سال آخر دریافت می‌کردم که واقعا به مشکل بر می‌خوردم و دلیل دوم آن کسب تجربه و یک چالش جدید بود، سعی می‌کنم با حضورم در آنجا، راه جوانان کشورمان به آنجا باز کنم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر 19 ساله
۰۲:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
چه عالی
آرزوی موفقیت دارم برای ایشون و تیمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
عجب حرفهايي زده !!!
بايد آقاي مشاور يه خودکار بذاره لاي انگشتاش و حسابي فشار بده ...
آخرین اخبار