سلیمانی: بی حرمتی‌ای که به من شد را فراموش نمی‌کنم

رئیس فدراسیون اسکواش بعد از اینکه با درخواستش برای بازگردان خانه اسکواش به فدراسیون مخالفت شد، گفت: از این بی‌حرمتی ناراحت هستم و هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  نشست خبری فدراسیون اسکواش امروز با حضور علی سلیمانی، رئیس فدراسیون، امیر عزیزی‌پور، دبیر ، علی‌رضا سنایی نایب رئیس فدراسیون و سرمربی اسکواش کشورمان برگزار شد.

سلیمانی در این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که در میان شما خبرنگاران حضور دارم خدا را شکر توانستیم نخستین مدال تاریخ اسکواش را با تلاش فراوان به دست بیاوریم.

بحث اصلی ما در نشست خبری امروز از دست دادن خانه اسکواش توسط مدیر کل استان مازندران است.

ابتدا ما این خانه را برای دو تا سه ماه به استان مازندران اجاره دادیم. اما متوجه شدیم که آنجا را به اداره شهرسازی استان مازندران واگذار کردند.

وی ادامه داد: ما با مخالفتی که با وزارت ورزش انجام دادیم، خواستار بازگرداندن خانه اسکواش به فدراسیون شدیم. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من بابت این بی حرمتی‌ای که به ما شد ناراحتم و این قضیه را هیچگاه فراموش نمی‌کنم. این داستان فقط یک بازی سیاسی است.

سلیمانی در ادامه افزود: در تاژلاش هستیم که با کمک شهرداری تهران دو مجموعه اسکواش را در منطقه 2 و 4 افتتاح کنیم تا ورزش همگانی به صورت گسترده‌ راه‌اندازی شود.

وی درباره حقوق و پاداش اسکواش‌بازان بیان کرد: بازیکنان اسکواش هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند با کمک وزارت ورزش و جوانان قرار است به مدال‌آوران آسیایی 6 سکه طلا هدیه داده شود.

رئیس فدراسیون اسکواش درخصوص تحقق برنامه‌هایش ادامه داد: طی یک سال گذشته 28 برنامه از 4 برنامه‌ مصوب عملی شد. بزرگترین افتخار فدراسیون کسب نخستین مدال قهرمانی آسیاست. برنامه‌ی بعدی ما هم  کسب مدال جهانی است.

با جود برنامه ریزی چهارساله برای کسب مدال آسیایی، در سال نخست این مهم تحقق یافت و در سه سال آینده به دنبال مدال جهانی خواهیم بود.

هرچند کمیته‌ ملی المپیک در این زمینه هیچ کمکی به ما نکرد و حتی حق اعتراض کردن را به ما نداد.

سلیمانی در پایان اضافه کرد: اولویت ما کسب مدال آسیایی‌ست اما نیم‌نگاهی هم به اسکواش قهرمانی جهان داریم.

سنایی، نایب رئیس فدراسیون اسکواش که در این نشست خبرنامه حضور داشت از کسب نخستین مدال آسیایی ایران ابراز خوشحالی کرد و افزود: این افتخار بزرگی است که برای نخستین بار در تاریخ به مدال آسیایی دست پیدا کردیم.

ما جوانان با استعدادی داریم و می‌توانیم با تلاش فراوان در آینده به قهرمانی در جهان هم برسیم.

وی درباره تاریخ اسکواش ایران گفت: مربیان زیادی از ابتدا تا به حال هدایت تیم ملی اسکواش را به عهده گرفتند. اما هیچکدام نتوانستند فایده‌ای داشته باشند تا این که با آمدن آقای سلیمانی و اطمینان ایشان به مربیان ایرانی نخستین مدال تاریخ جوانان آسیا کسب شد. پس از کسب این موفقیت بزرگ جوانان کشورمان در رنکینگ آسیا پیشرفت زیادی کردند و آن را می‌توان بزرگترین موفقیت ایران دانست.

وی درباره سفر به هنگ‌کنگ گفت: برای کسب مربیگری leve12 آسیا راهی این کشور خواهیم شد.

سنایی درباره عملکرد تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد:جوانان تیم ملی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند هرچند که اردو‌های خوبی سپری نکردند اما در مسابقات فوق‌العاده بودند و در مقابل حریفان قدرتمند خود با اختلاف کمی پیروزی را از دست دادند.

وی در ادامه گفت: جوانان کشورمان پتانسیل خوبی را دارند و می‌توانند با کمی تلاش بیشتر قهرمانی جهان را به دست بیاورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار