مخالفت عیسی قراقع با اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی

وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی از مخالفت خود با اعتصاب غذای زندانیان سیاسی سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، روزنامه رژیم صهیونیستی، امروز (یک‌شنبه) گزارش داد «عیسی قراقع،» وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی، شنبه در دیدار با خانواده «محمد علان»، با اشاره به مضر بودن اعتصاب غذا برای سلامتی جسمی زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی، خواستار جایگزینی آن با شیوه‌های دیگر اعتراض شد. این مقام ارشد جنبش فتح با اینحال گفت جایگزینی برای اعتصاب غذا وجود ندارد.   

محمد علان، وکیل فلسطینی و از اعضای فعال جنبش جهاد اسلامی است که از حدود ۹ ماه پیش بدون محاکمه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برد. بیش از دو ماه است که وی در اعتراض به بازداشت محاکمه خود اعتصاب غذا کرده است.

محمد علان هفته گذشته پس از گذشت 65 روز اعتصاب غذا، بر اثر وخامت وضع جسمانی خود گذشته به کما رفت که این امر با اعتراض گسترده فلسطینیان همراه شد. وی سه شنبه شب پس از خارج شدن از کما گفت در صورتی که بازداشت وی ادامه داشته باشد به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد. علان همچنین پیشنهاد رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی در ازای تبعید چهار ساله به خارج از اراضی اشغالی فلسطینیان را رد کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار