مظفری: داوران ما عقب مانده‌اند

کارشناس داوری کشورمان گفت: متأسفانه قضاوت داوران پر اشتباه و ضعیف بوده است و به نوعی دچار یک نوع عقب افتادگی درسطح قضاوت‌ها شده‌اند.

مظفری: داوران ما عقب مانده‌اندنوید مظفری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص عملکرد داوران با توجه به گذشت سه سال از لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه سه هفته از لیگ برتر گذشته است اما عملکرد داوران بدون تغییر بوده است .

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هنوز اوایل فصل بوده اما قضاوت‌های پر اشتباه را از داوران دیده‌ایم .

مظفری ادامه داد: متأسفانه داوری‌ ما بر همان روال قدیمی، بدون تغییر و پیشرفت به کار خود ادامه می‌دهد و چون تغییری حاصل نکرده، پر اشتباه و ضعیف بوده است.

 کارشناس داوری کشورمان درخصوص نحوه قضاوت داوران در لیگ پانزدهم گفت: با توجه به بازی‌های این هفته و نحوه قضاوت داوران در تمامی دیدار‌هایی که پخش زنده بود، داوران پر اشتباه و ضعیف قضاوت کردند . وی اذعان کرد به نظر من اشتباه کمیته داوران این بوده که از هر استانی یک داور را انتخاب کرده تا با این روند دل همه استان‌ها را به دست آورد که اشتباه محض است.

مظفری بیان کرد : داوران روز به روز پسرفت کرده و دچار یک نوع عقب افتادگی در قضاوت‌ها هستند.

کارشناس داوری کشورمان در خصوص اینکه چرا داوران ما اضافه وزن دارند و یا اینکه سنگین در زمین فوتبال می‌دوند گفت: باید کمیته داوران برای چینش داوران معیار‌ها و فاکتور‌های معینی را لحاظ کند که می‌توان به اضافه وزن و سرعت در دویدن اشاره نمود . اگر کمیته داوران فاکتورها را درنظر بگیرد، بطور حتم چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید شما می‌دانید قضاوت‌های نادرست داوران از لحاظ نشدن همین فاکتور‌هاست .

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که قضاوت‌ داوران روز به روز و در هفته‌های آتی لیگ برتر شکل مطلوبتری به خود بگیرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار