آذری: رحمتی بهترین بازیکن بود

مدیرعامل ذوب آهن گفت: مثل همیشه رحمتی بهترین بازیکن میدان بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر در مورد اینکه با این پیروزی تیمش از بحران خارج شد، گفت: شما اسم این موضوع را بحران می‌گذارید. ما سال قبل وضعیت‌مان بدتر از این بود و شرایط را کنترل کردیم. امروز بازی استثنایی انجام دادیم. به دید شما احترام می‌گذارم ولی وضعیت تیم سال قبل بدتر از این بود.

وی افزود:استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و جا دارد به بازیکنان این تیم هم خسته نباشید بگویم.

مدیرعامل ذوب‌آهن در رابطه با اینکه آیا به بازیکنان پاداش می‌دهد، تصریح کرد:‌ بر اساس جدولی که داریم پاداش‌ها پرداخت می‌شود.

آذری در ارتباط با اینکه یحیی گل‌محمدی لب خط اعتراضات زیادی می‌کرد، عنوان کرد: همه مربیان در کنار زمین اعتراض می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه علی نظری جویباری و شهاب جهانیان معتقد بودند داوری‌ها در هفته اول به ضرر ذوب‌آهن بود اما اکنون به نفع آنها شد عنوان کرد:‌ از دهن من نمی‌توانید حرفی بزنید. اگر مدیریت حرفی زده بود جواب می‌دادم اما اکنون صحبتی در این ارتباط ندارم.

وی در مورد اینکه آیا قصد ندارد به این اظهارنظرها پاسخ بدهد، گفت: بنده اعتراضی به داوری نمی‌کنم و در این مورد صحبتی ندارم.

آذری در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقدند اعتراضات یحیی گل‌محمدی در هفته‌های قبل به داوری دلیل این نوع قضاوت در بازی امروز بود، خاطرنشان کرد: بازی را همه دیدید. همه قلم می‌زنند و برای خودشان کارشناسی هستند. بنده نه فوتبال بلدم و نه کارشناسم. ذوب‌آهن علیرغم اتفاقاتی که افتاد توانست در بازی امروز به پیروزی برسد. امروز چهره برتر میدان بودیم و مثل همیشه مهدی رحمتی برترین بازیکن استقلال بود. آنها در نیمه اول خوب بازی کردند اما ما مستحق پیروزی بودیم. به بازیکنان تیم و کادر فنی تبریک می‌گویم و همچنین از هواداران تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا یکی از اعضای نیمکت ذوب‌آهن قصد داشت داور را بزند، اظهار داشت: شاید شما صحنه را اینطور دیدید. در هفته اول و دوم قضاوت بدتری برای تیم ما شد اما چنین کاری نکردیم. اگر شما اینطور دیدید شرایط طور دیگری است ولی این اتفاق نیفتاد.


انتها پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار