اسدیان: هشت سال برنامه ریزی، در چین نتیجه داد

مربی تیم ملی تالوی بزرگسالان معتقد است که نتایج بدست آمده در هشتمین دوره مسابقات آسیایی جوانان، نتیجه بسیار رضایت بخش است.

توحید اسدیان سرمربی تیم ملی تالو در بازی های آسیایی اینچئون به خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برگزار می شد، اکثر تیم ها با برنامه ریزی دقیق و با هدف پشتوانه سازی برای تیم های بزرگسالان خود درآینده در این مسابقات حضور پیدا کردند، و این دور اندیشی باعث شده بود تا سطح این پیکارها بالا رود و تیم هایی که مثل کشورمان نتیجه خوبی کسب کردند با تلاش فراوان به این مهم دست یافتند.

وی افزود :کسب 20 مدال در بخش تالو توسط تیم ملی کشورمان در این پیکارها ، بخصوص در رده سنی پایه که تمامی کشورها با نگاه به آینده و پشتوانه سازی با آمادگی بالایی حضور پیدا کردند، نشان از زحمات و تلاش مسئولان فدراسیون و مدیریت و برنامه ریزی دقیق علی نژاد رییس فدراسیون دارد. زیرا علی نژاد برای ر سیدن به این نتیجه،  تلاش های بسیاری از قبیل خرید تالوفید برای برخی از استان ها، اعزام مربیان تالو به خارج کشور برای حضور در دوره های مختلف این رشته با هدف افزایش آگاهی و همچنین به روز شدن علم آنان و استفاده از سرمربیان چینی انجام داده است که خوشبختانه مثمر ثمر نیز بوده است.

وی یادآور شد: کسب 20 مدال در بخش تالو موفقیت بی نظیری است که من نیز به نوبه خود به جامعه ووشو تبریک می گویم و بسیار خوشحالم زیرا با توجه به اینکه این نتیجه خوب را در رده سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان کسب کردیم باید به یک پیشرفت قابل ملاحظه در کسب مدال های آینده در رده سنی بزرگسالان امیدوار باشیم و این امیدواری شیرینی این موفقیت را بیشتر می کند.

گفتنی است: تیم ملی ووشوی دختران و پسران  کشورمان موفق شدند  تا در هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا که از 14تا 19 مرداد در چین برگزار شد، 27 مدال در دو بخش تالو و ساندا کسب کنند و همچنین عنوان نایب قهرمانی قاره کهن در بخش ساندا را به خود اختصاص دهند.



انتها پیام/
برچسب ها: ووشو ، تالو ، چین ، اسدیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار