دو مدال نقره در نخستین روز رقابت های آسیایی

در نخستین روز رقابت های قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب دو مدال نقره در بخش تالو شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نخستین روز از هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در ایالت مغولستان چین در مجموعه ورزشی شیلین گل برگزار می شود سوگند گلشنی و سپیده شاکری تالو کاران کشورمان مدال نقره را از آن خود کرد.

سوگند گلشنی موفق شد در فرم دائو شو بانوان به مدال نقره دست یابد. وی توانست امتیاز 9.6 را به دست آورده و روی سکو رود. شام هویی یو از هنگ کنگ با 9.32 اول شد. 

سپیده شاکری توانست در فرم نان چوان امتیاز 9.20 را کسب کرده و روی سکوی دومی بایستد. نفراتی از ویتنام و ماکائو نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

همچنین در دائو شو پسران، مجید حسنلو با وجود ارائه یک نمایش زیبا، فقط با یک صدم امتیاز کمتر از نفر بالایی و با 9.29، روی سکو نرفت و به چهارمی بسنده کرد. لائوتس هنگ از هنگ کنگ، یانگ تائه هیوک از کره جنوبی و هوانگ چیونگ ای از چین تایپه به ترتیب اول و سوم شدند.
سیدمحمد حسینی در فرم گون شو نیز با امتیاز 9 به عنوان ششمی قناعت کرد.

در چانگ چوان بانوان نیز نمایندگان چین، هنگ کنگ و مالزی به ترتیب اول تا سوم شدند. در این فرم، فاطمه جزینی از ایران با 9.18 و نازنین بازدار با 9.15 به ترتیب ششم و هشتم شدند و نتوانستند روی سکو بروند.

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از امروز پنجشنبه 15 مرداد آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار