پایان نخستین مرحله اردوی تیم ملی ساندا

اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو در بخش ساندا فردا پنجشنبه 15 مرداد پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، نخستین مرحله از اردوی تیم ملی ساندا به منظور حضور در رقابت های جهانی اندونزی پس از 2 هفته تمرین سانداکاران بانوان و آقایان فردا پنجشنبه 15 مرداد به کار خود پایان می دهد.
 
یادآور می شود: دومین مرحله از اردوی تیم ملی ووشوی کشورمان روز یکشنبه 18 مرداد در محل آکادمی ووشو آغاز می شود و به مدت دو هفته نیز ادامه دارد.

لازم به ذکر است: مسعود انصاری و محمد کرباسیان در وزن منفی 52 کیلوگرم، علی بختیاری و مرتضی خدابنده در وزن منفی 56 کیلوگرم، فرود ظفری و افشین سلیمی در وزن منفی 60 کیلوگرم، جعفر شیرزاد و علی یوسفی در وزن منفی 65 کیلوگرم، سعید فاضلی و محسن یوسفی در وزن منفی 70کیلوگرم، محمد خدابنده ، سجاد عباسی و جواد آقایی در وزن 75 کیلوگرم، مجید هاشم بیگی و یزدان میرزایی در وزن منفی 80 کیلوگرم، امیر فضلی و معین تقوی در وزن منفی 85کیلوگرم، حسن یوسفی و حمید رضا قلی پور در وزن منفی 90کیلوگرم، آرمان بازیاری و مصطفی خلعتبری در وزن مثبت 90کیلوگرم سانداکارانی هستند که برای حضور در رقابت های جهانی از 3مرداد زیر نظر حسین اوجاقی  بعنوان سرمربی و منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی بعنوان مربی در محل آکادمی ووشو از 3 مرداد تمرین خود را آغاز کرده بودند.

شایان ذکر است، جواد آقایی که با صلاحدید کادر فنی و سجاد عباسی بدلیل مصدومیت موفق به حضور در رقابت های انتخابی نشده بودند در ابتدای اردوها با هم مبارزه کردند و آقایی با شکست مقابل عباسی اردو را ترک کرد.
 

گفتنی است: صغری ابراهیمی، ماریه قادرنژاد، سامره کیانی، سهیلا،‌ الهه و شهربانو منصوریان،‌هانیه قدرتی،‌صدیقه دریایی،‌پرتوآ دارایی،‌شیرین تولایی،‌مریم هاشمی، خدیجه آزادپور، فریناز نصیری و سمانه خجسته سانداکاران حاضر در نخستین مرحله اردوی جهانی در بخش بانوان بودند که زیر نظر سرمربی چینی و خدیجه زینال زاده به عنوان مربی از 3 مرداد به مدت دو هفته تمرین می کردند.
 
یادآور می شود: خدیجه آزادپور، سامره کیانی و شیرین تولایی که طی دو مرتبه برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی مقابل حریفان خود مغلوب شدند شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی را از دست دادند.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان آبان ماه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار