نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها» هفت مسلح شد

علی حاجی صادقی کارگردان «رقص کاغذ پاره‌ها» خبر از حدف یکی از مسلح‌های نمایش داد.

علی حاجی ‌صادقی کارگردان «رقص کاغذ پاره‌ها» در خصوص این اثر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: داستان زن و مرد نویسنده‌ای است که در حال نوشتن یک اثر با مسلح‌های مختلف هستند و به مسائل اجتماعی و زناشویی می‌پردازند.

وی در رابطه با سبک این اثر بیان کرد: شیوه اجرایی تناسب با متن رئال است که در این اپیزودها، واقعیت‌های اجتماعی گفته شده است.

حاجی صادقی در رابطه با انتخاب این نمایشنامه گفت: همیشه به دنبال اجراهای مختلف هستم و مدنظرم اجرای نمایشنامه‌ای بود که همه تماشاگران بدون هیچ ابهامی آن را درک کنند و با اجراهای قبلی متفاوت باشد که انتخاب این نمایشنامه را بهترین گزینه دیدم.

کارگردان «رقص کاغذ پاره‌ها» در رابطه با وفادار بودن نمایش به متن گفت: تمام تلاشم بر این بوده که به متن وفادار باشم، اما در بعضی از قسمت‌ها بنابر لزوم و جذاب‌تر شدن برای تماشاگر نوشته‌هایی حذف و اضافه شده که از هشت مسلح، هفت مسلح اجرا می‌شود تا مخاطب را خسته نکند و ضرب‌آهنگ کار حفظ شود.

حاجی صادقی در رابطه با رضایت کار و انتخاب بازیگران ادامه داد: از اجرای بازیگرها که از بین هنرجویان مدرسه سوره و سینماگران جوان انتخاب شده‌اند راضی بوده‌ام و متن خیلی به اجرای این اثر کمک کرده است.

وی درباره شیوه و اجراهای بعدی بیان کرد: قطعا کارهای بعدی هم با اجراهایی که تا به‌ حال انجام داده‌ام سبکی متفاوت و ایده‌های جدیدتری خواهد داشت.

گفتنی است: نمایش «رقص کاغذ پاره‌ه» به کارگردانی علی حاجی صادقی و نویسندگی محمد یعقوبی تا 16 مردادماه در تماشاخانه دراما به روی صحنه می‌رود.

از عوامل این اثر می‌توان به طراح گریم: صبا صاحبی، عکاس: امیرحسین ضاییان و کوروش قبادی اشاره کرد. 

بازیگران این نمایش هم ملیحه آقایی، مهراد ابریشم‌کار، ابراهیم اکبرزاده، علی حاجی صادقی، کوثر دری‌نژاد، آرزو رجبی، علی روستایی، آرمان شجاعی، ملیکا کیارستمی، مهراد مشهودی، سحر نوری هستند. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار