شیراز؛

راه اندازی وب سایت فارسی در شیراز

وب سایت فارسی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای معرفی این معاونت به اساتید، محققان و کارکنان دانشگاه ها راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این وب سایت به منظور آشنایی اساتید، محققان و کارکنان دانشگاه با فعالیت های معاونت بین الملل و به ویژه آشنایی با برنامه آموزش بین الملل (International Education)، به نشانی ia.sums.ac.ir راه اندازی شد.

لازم به ذکر است که وب سایت انگلیسی این معاونت با گروه هدف داوطلبان خارجی متقاضی تحصیل در دانشگاه، محققان و اساتید خارجی به زودی به نشانی gsia.sums.ac.ir منتشر خواهد شد.

معرفی دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی و بیمارستان ها و نیز توانمندی های آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه، لیست رشته ها برای پذیرش دانشجویان خارجی و فرم های تقاضا از طریق سایت انگلیسی در دسترس خواهد بود.

در راستای سیاست بین الملل سازی دانشگاه های کشور و به منظور ارتقای هر چه بیشتر جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان دانشگاه های جهان، معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بهمن ماه سال 1393 تاسیس شد.

بر اساس این گزارش جذب و آموزش دانشجویان خارجی در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی، توسعه ارتباطات بین المللی با دانشگاه های مختلف جهان، گسترش فعالیتهای پژوهشی و آموزشی بین المللی مشترک و توسعه توریسم درمانی با هماهنگی معاونت درمان از مهمترین اهداف معاونت بین الملل است.

 راه اندازی وب سایت عربی اولویت بعدی واحد فناوری اطلاعات معاونت بین الملل است .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.