شیراز؛

برتری دانش‌آموزان شيرازی با اجرای سرود «بگو نه» در کشور

گروه سرود دانش آموزان شيرازی با اجراي سرود «بگو نه» در مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، عنوان گروه سرود برتر را در سطح كشور به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهيمي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با بيان اين مطلب، اظهار داشت: با هماهنگي‌هاي به عمل آمده گروه سرود دانش‌آموزان ناحيه 4 شيراز با اجراي سرود "بگو نه" توانست رتبه برتر را از آن خود كند.

وي در ادامه افزود: اين برنامه براي اولين بار از سوي اداره كل روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور با موضوع پيشگيري از اعتياد در ايام سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر به استان‌هاي كشور ابلاغ شد كه با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با آموزش و پرورش در سطح استان، اين سرود در شهر شيراز اجرا شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ادامه ضمن قدرداني از مديركل آموزش و پرورش فارس و رييس آموزش و پرورش ناحيه 4 شيراز در خصوص اجراي سرود "بگو نه"، بيان داشت: اميدواريم با تشكيل گروه‌هاي هنري بويژه سرود در بين دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي در ترويج پيام پيشگيري از اعتياد گامي مثبت بمنظور كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و معضلات مواد مخدر برداريم.

ابراهيمي به نقش موثر برنامه‌هاي فرهنگي و هنري در پيشگيري از اعتياد اشاره کرد و گفت: بايد زمينه استفاده و بهره‌مندي از ظرفيت جامعه هنري به گونه‌اي فراهم شود تا به عنوان پُل ارتباطي در حوزه اطلاع‌رساني و تبليغي، آسيب‌هاي ناشي از اعتياد، پيامدها و نحوه درمان را به گوش مردم برسانيم.

از سوي ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور از گروه دانش‌آموزان شيرازي تقدير به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.