گرگان؛

آغاز طرح ویژه نظارت یر مراکز عرضه و توزیع روغن موتور

با توجه به آغاز سفر های تابستانی طرح ویژه نظارت بر مراکز عرضه روغن های موتور با همکاری اداره کل استاندرد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گفت: با آغاز سفر های سیاحتی و زیارتی و افزایش تقاضا برای انواع روغن موتور در این ایام و به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی و برخورد قاطع با متخلفان طرح ویژه نظارت بر مراکز عرضه کننده روغن موتور و فیلتر هوا در گلستان آغاز شده است. 

بهزاد سلطانعلی افزود: هدف از این طرح برخورد جدی با متخلفان و همچنین اینکه از جنس هایی که بصورت تقلبی وارد کشور و استان شده است جلوگیری شودزیراکه عرضه روغن موتور های جعلی و تقلبی به ویژه با برند های معتبر در سطح استان آسیب های جدی را به خودرو و هزینه های مالی زیادی را به صاحب آن وارد می نماید.

وی گفت: کارشناسان استاندارد با همراهی بازرسان اداره نظارت و اتاق اصناف از مراکز عرضه روغن های موتور بازرسی به عمل می آورند و در صورت مشاهده فراورده جعلی و فاقد علامت استاندارد نسبت به توقیف کالا و معرفی متخلفین به مراجع ذیربط اقدام می نمایند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.