گرگان؛

نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان گرگان درحوزه نظارت بر تاسیسات گردشگری فعال است

مدیر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان گفت: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد تاسیسات گردشگری استان درمرکز استان واقع شده، نظارت بر تاسیسات گردشگری این شهرستان از طریق این اداره نیز به عمل می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ یاسر قندرهاری در جلسه هم اندیشی گردشگری و سرمایه گذاری این اداره با معاونت گردشگری استان اعلام کرد: این اداره آمادگی لازم برای هرگونه همکاری و تفویض اختیار در این حوزه را دارد و می تواند در راستای قوانین مصوب برخی از فعالیتهای حوزه گردشگری را بصورت مستقل انجام دهد .

وی درادامه به فعالیتهای حوزه تخصصی گردشگری وسرمایه گذاری اشاره داشت و افزود: فعالیت های حوزه گردشگری اعم از بازدیدها، نظارت ها و ارزیابی عملکرد واحد های تحت پوشش حوزه شهرستان گرگان از جمله فعالیت های قابل پیگیری دراین حوزه می باشد.

قندرهاری خاطر نشان کرد: بیش از 50 درصد تاسیسات گردشگری استان در شهرستان گرگان به دلیل مرکزیت استان واقع شده و وسعت کار نظارت استانی، این ضرورت را ایجاب می کند که برخی فعالیتها از طریق اداره شهرستان پیگیری شود.

وی درپایان اذعان داشت: با هماهنگی و همفکری کارشناسان این حوزه وتعامل دوسویه با معاونت گردشگری، برنامه های نظارتی شهرستان ، با یک برنامه ریزی مشخص به نحو شایسته و مطلوبی پیگیری و انجام خواهد شد .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.