رییس مجلس نمایندگان آمریکا:

دولت اوباما در حال مشروعیت بخشیدن به ایران هسته‌ای است

جان بینر رییس مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه سی بی اس درباره مذاکرات وین گفت: دولت اوباما در حال مشروعیت بخشیدن به ایران است که با دستیابی به توافق این مشروعیت بخشی تحقق خواهد یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "جان بینر" رییس مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه سی بی اس درباره مذاکرات درباره مسئله هسته ای ایران در وین گفت توافق نکردن بهتر از توافق بد است. وی همچنین گفت درصورتی که دولت اوباما از مذاکرات هسته ای با ایران خارج شود از این اقدام دولت اوباما استقبال و حمایت می‌کنم.

وی اضافه کرد، براساس همه آنچه از مذاکرات به بیرون درز کرده است، آمریکا از همه اصول و رویکردهایی که خود برای مذاکرات درباره مسئله هسته ای ایران اعلام کرده بود تخطی و تجاوز کرده است و من به هیچ وجه خواستار یک توافق بد نیستم. در واقع اگر توافقی صورت نگیرد تحریم ها می توانند به جای خود بازگردند و شرایط به گونه ای خواهد شد که ایران رفتار خود را عوض خواهد کرد و تلاش های خود برای دستیابی به سلاح هسته ای را کنار خواهد گذاشت.

اگر این مذاکرات پیش نرود و با بن بست روبرو شود، بسیار بهتر خواهد بود چرا که در حال حاضر دولت اوباما در حال مشروعیت بخشیدن به ایران است که با دستیابی به توافق این مشروعیت بخشی تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار