بحران کم آبی در یمن

مناطق مختلف و زیادی در یمن به علت ادامه تجاوز نظامی سعودی و تنش داخلی با بحران شدید آبی به خصوص کمبود آب آشامیدنی دست به گریبان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان مناطق مختلف و زیادی در یمن به علت ادامه تجاوز نظامی سعودی و تنش داخلی با بحران شدید آبی به خصوص کمبود آب آشامیدنی دست به گریبان است.

ساکنان مناطق زیادی در یمن با بحران شدید آب آشامیدنی و فراهم کردن آب سالم مورد نیاز مواجه هستند. مردم یمن برای دستیابی به آب مورد نیاز به اسلوب و شیوه های ابتدایی و قدیمی مبادرت ورزیده اند.

تامین آب آشامیدنی در شرایط کنونی جنگ به رقابتی برای کودکان و زنان در شهرها و روستاهای مختلف یمن تبدیل شده است. فراهم کردن آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده ها به دغدغه اصلی برای خانواده های یمنی تبدیل شده ، کشوری که جنگ همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است. علاوه بر آن قطع جریان برق و کمبود شدید مواد غذایی و افزایش قیمت ها درد و رنج مردم این کشور را دو چندان کرده است.

در ادامه گزارش تصاویری از حفره ها و چاله هایی که آب در آن ها جمع شده بود منتشر شد.

مردم در جستجوی آب آشامیدنی مورد نیاز هستند و در این خصوص حتی به شکستن لوله های اصلی انتقال آب و یا حفر چاه نیز اقدام می کنند.

ساکنان مناطق مختلف یمن از جمله در عدن، الحدیده، تعز، ابین و ضالع می گویند از بسیار وسایل حیاتی مورد نیازشان چشم پوشی می کنند ولی چگونه می توانند از آب آشامیدنی مورد نیاز خود چشم پوشی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۰:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۴
بر ال سقوط لعنت
آخرین اخبار