گزارشی از یکصد و نهمین روز جنایات رژیم سعودی در تجاوز به مناطق مختلف یمن

رژیم متجاوز سعودی در یکصد و نهمین روز متوالی همچنان به جنایات خود علیه یمن و نقض آتش بس اعلام شده سازمان ملل، ادامه داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان رژیم متجاوز سعودی در یکصد و نهمین روز متوالی همچنان به جنایات خود علیه یمن و نقض آتش بس اعلام شده سازمان ملل، ادامه داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، گزارشگر این شبکه در گزارشی از نتایج تجاوزات 24 ساعت گذشته رژیم سعودی به یمن گـفت، جنگنده های متجاوز سعودی ـ آمریکایی به حملات خود به مردم یمن ادامه دادند. در یکصد و نهمین روز، این جنگنده ها دو حمله به الحفا در شرق پایتخت انجام دادند. در پی آن چندین حمله دیگر به منزل یکی از شهروندان در منطقه النهدین صورت گرفت.

در حملات جنگنده های سعودی به یک منطقه مسکونی در خیابان الخمسین صنعاء بیش از 30 تن زخمی شدند. این در حالی است که در حملات جنگنده های متجاوز به یک محله مسکونی در منطقه السواد در جنوب پایتخت نیز 7 تن زخمی شدند.

در عدن هم جنگنده های سعودی به منطقه خور مکسر حمله کردند و یک دستگاه کامیون حامل سبزیجات نیز در جاده المدینه الخضراء هدف قرار گرفت. در پی آن دو حمله هوایی به منطقه القلوعه در استان عدن صورت گرفت و در حمله جنگنده های سعودی به منطقه التواهی عدن دو تن از شهروندان غیرنظامی زخمی شدند.

در استان عمران، جنگنده های سعودی ـ آمریکایی دو بار کارخانه سیمان عمران را بمباران کردند و شهر عمران نیز چندین بار بمباران شد.

در استان حجه نیز حملات توپخانه ای و موشکی سعودی ها به مناطق مرزی ادامه یافت. علاوه بر آن، مجتمع مسکونی پزشکان در بیمارستان دولتی حرض و منطقه المجبر در بخش حرض نیز بمباران شدند.

این در حالی است که منطقه تعشر و جبل ابو النار نیز هدف قرارگرفتند.

در استان صعده منطقه المنزاله هدف چندین فروند موشک قرار گرفت و در حمله به منطقه غرب الازد در بخش رازح نیز 8 تن شهید و دو تن زخمی شدند.

جنگنده های سعودی همچنین 4 بار بخش مرزی الظاهر را بمباران کردند. بعلاوه، بیش از 35 فروند موشک و راکت سعودی به منطقه المنزاله در بخش الظاهر اصابت کرد.

در استان لحج نیز، منطقه الوهط هدف حمله قرار گرفت. در استان ذمار هم سلسله حملاتی به پادگان سامه صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار