نماینده مردم قزوین؛

رژیم صهیونیستی رویای نیل تا فرات را به گور می‌برد

رژیم منحوس صهیونیستی رویای نیل تا فرات را با خود به گور می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمدی اظهار کرد: امروز مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: با توجه به آرامش و امنیت موجود در کشور به برکت رهبری‌های داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری، توطئه‌های جدیدی علیه نظام متولد شده که می‌توان به گروهک تکفیری، داعش، حمله آل سعود به یمن و مواضع غیرانسانی آل خلیفه در بحرین و توطئه داعشی‌ها و تکفیری‌ها و طالبانی‌ها در عراق اشاره کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: روز قدس ابتکار و میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است که 36 سال پیش بنا نهادند که امروز آثار خود را در دنیا نشان داده که می‌توان از تغییر موضع تهاجمی و فعال اسرائیل به حال انزوا و انفعال و چه کنم چه کنم، اشاره کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در کشورهای اسلامی و تمام کشورهای آزادی‌خواه یکپارچه علیه رژیم سفاک صهیونیستی شعار همدلی و وحدت سر دادند.

محمدی اضافه کرد: بین رژیم صهیونیستی، داعشی‌ها و جانیان آل سعود تفاوتی قائل نیستیم، چراکه همه از یک قماش هستند و مشی و روش آنها یکی است.

وی خاطرنشان کرد: مصر با بستن گذرگاه رفح اجازه ارسال دارو و غذا را به غزه نمی‌دهد و عربستان هم با بستن راه‌ها اجازه ورود دارو و غذا را به مردم یمن نمی‌دهد.

این مسئول بیان کرد: نسل‌کشی، کودک‌کشی و ایجاد اختلاف مذهبی و دینی و جنایات مختلف از استراتژی‌های مختلف جنایتکاران هر دو جبهه اسرائیل و آل سعود و داعش است.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.