یزد؛

استقلال طلبی و آزادیخواهی بالاترین گناه مردم مظلوم یمن است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مردم مسلمان یمن بدنبال استقلال خواهی و حکومتی هستند که بدست خود مردم ایجاد شود و نه به دست دولت های استکبار ایجاد شده باشد.

استقلال طلبی و آزادیخواهی بالاترین گناه مردم مظلوم یمن استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: کشور یمن از دیرباز مردمانی مسلمان و پیرو ائمه اطهار سلام الله اجمعین داشته و افرادی از سرزمین یمن اسلام آورده اند و جزء سربازان فداکار اسلام بودند که در تاریخ مشهور ومشهود است.

وی افزود: امروز هم مردم مسلمان یمن بدنبال استقلال خواهی و حکومتی هستند که بدست خود مردم ایجاد شود و نه به دست دولت های استکبار ایجاد شده باشد.

کارگر اظهار داشت: اما دشمنان اسلام با همه خباثت هایی که در طول تاریخ هر کجا ملتی آزادیخواه بود نتوانسته تحمل کنند و در جهت از بین بردن آنها به زور متوسل شدند و با کشتار مردم بی گناه، آنها را سرکوب نمودند.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که حکومت آل سعود به نیابت از اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار با پول مسلمانان جنگ نابرابر با مردم مسلمان و مظلوم یمن به پا کرده که ثمره آن جنگ برای کشور یمن، کشتار کودکان، زنان و مردان بی دفاع و از بین رفتن زیرساخت های این کشور می باشد .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمن ظالم حتی با ایجاد ممانعت از ارسال کمک های بشر دوستانه کشورها به یمن  باعث شده است تا نزدیک به 20 ملیون نفر از مردم یمن دچار مشکلات اولیه زندگی می باشند .

وی ابراز امیدواری کرد ملت بزرگوار ایران اسلامی در هفته پایانی ماه مبارک رمضان که بنام هفته همبستگی ملت ایران با یمن نام گرفته با کمک های نقدی خود بتوانند گوشه ای از زخم های بر تن مردم مظلوم یمن را التیام بخشند.  


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.