هاشمی مطرح کرد:

هزینه 7 میلیاردتومانی برای تفرج شهروندان در منطقه دربندسر و شمشک

استاندارتهران گفت: یکی ازویژگی های مهم منطقه دربندسر سهیم کردن مردم در سرمایه گذاری بخش های تفرجگاهی است که کار ارزشمندی به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سیدحسین هاشمی استاندار تهران  بااشاره به هزینه 7 میلیاردتومانی برای تفرج شهروندان در منطقه دربندسر و شمشک اظهارکرد:یکی ازویژگی های مهم منطقه دربندسر سهیم کردن مردم در سرمایه گذاری بخش های تفرجگاهی است که کار ارزشمندی به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه  استفاده از همکاری سرمایه گذاران مردمی و بخش خصوصی در پروژه ها امنیت به دنبال دارد افزود: خیلی از مشکلاتی که برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف وجود دارد،با این روش از بین می رود و دیگران را به سرمایه گذاری تشویق می کند.

هاشمی با اشاره به اینکه اهمیت گردشگری در استان تهران  به ویژه در منطقه شمشک و دربندسر که به عنوان شهرستان سبز شناخته می شوند، تصریح کرد: اگر مدیران کل گردشگری و تربیت بدنی امروز در بازدیدها حضور داشتند نیمی از مشکلات حل می شد و حضور این مدیران برای برقرای ارتباط با سرمایه گذاران منطقه لازم است.

استاندار تهران تفریح و تفرج برای شهروندان راامری ضروری دانست وتاکید کرد: اکثر مردم تهران در آپارتمان هستند و از فضای سبز کافی بهره مند نیستند ویا  تردد در پارک هاو هوای آلوده تهران مشکلاتی به خصوص برای بیماران به همراه دارد وجود چنین نقاط تفرجگاهی برای جمعیت 14 میلیون تنی استان تهران یک نعمت است.

وی تجهیز تفرجگاه دربندسر به هتل، برای اقامت بازدید کنندگان و گردشگران را ضروری دانست و افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی با این روشی که در تجهیز منطقه دربندسر به کار گرفته اند می توانند در مهیا ساختن سایر امکانات وارد شده و با تبلیغات ساده مردم را به حضور در این مناطق تشویق کنند.

هاشمی با اشاره به اهمیت ساخت و تجهیز مناطق تفریحی و تفرجگاهی برای مردم مطرح کرد: در برخی از کشورها برای استراحت مطلق مردم منطقه ای به دور از امکاناتی همچون موبایل،تلویزیون و غیره در نظر گرفته شده تا برای مردم آرامش فراهم کنند و در این منطقه از استان تهران این ظرفیت ها وجود دارد.

استاندار تهران با اشاره به پیگیری طرح های تفرجگاهی منطقه شمیرانات به ویژه دربندسر گفت: اینکه در این بخش از سرمایه گذاری مردمی استفاده شده کار مثبتی است و امیدواریم نیت سرمایه گذاران در آینده نزدیک محقق شده و منطقه دربندسر به یک مکان اصلی در گردشگری تبدیل شود.

  وی با اشاره به سرمایه گذاری یک میلیارد و 700 میلیون تومانی برای تجهیزات تله کابین منطقه افزود: در منطقه به طور کلی حدود 7 میلیارد تومان برای تفرج مردم هزینه شده است که کاربزرگی به شمار می رود.

هاشمی درپایان با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری گفت:امیدواریم منطقه دربندسر و شمشک با همکاری سرمایه گذاران نه تنها برای استان تهران بلکه در کل کشور به عنوان شهر سبز و منطقه گردشگری ثبت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار