تبریز؛

احیای دریاچه ارومیه و بندر شرفخانه

وزیر ارشاد و نماینده تام الاختیار رییس جمهور با اعلام این مطلب اظهار امیدواری کرد: با عنایات دولت تدبیر و امید در یک پروسه زمانی دریاچه ارومیه و رونق گردشگری بندرشرفخانه احیا شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،جنتی در جریان بازدید ازدریاچه ساحلی بندرشرفخانه بر روی دریاچه ارومیه در خصوص احداث دریاچه ارومیه در مقیاس 40 هکتاری در بندرشرفخانه و بر روی اراضی خشک شده دریاچه ارومیه گفت: نسبت به توسعه امکانات گردشگری در بندر شرفخانه و انتقال به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اقدام خواهد کرد و دولت نیز در ایای این مکان ها تمام تلاش خودرابه کار خواهد گرفت.

جنتی هم چنین در خصوص توسعه سینمای دیجیتال در کشور اعلام کرد: امسال صدو پنجاه مجتمع فرهنگی و هنری در کشور به سینما دیجیتال تبدیل می شود که فیلم‌های سینمایی در150 نقطه کشور بطور همزمان اکران خواهدشد.

قبلا" اکران فیلم فقط در تهران صورت می‌گرفت و در شهرستان‌ها طول می‌کشید که با اجرای این پروژه عدالت فرهنگی و هنری در سطح کشور به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است: وزیر ارشاد و نماینده تام الاختیار رییس جمهور، همزمان با سفر استانی هیات وزیران در حاشیه هفدهمین سفر استانی دکتر حسن روحانی رييس جمهور به آذربایجان شرقی سفر کرده است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.