ورمزیار: سرخابی‌ها برای اعاده حیثیت تیمشان به میدان می‌آیند/ استقلال برنده دربی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به تعداد مصدومان و محرومان در تیم پرسپولیس امکان برد استقلال بیشتر است زیرا پرسپولیس ابراز کافی برای برد در دربی را ندارد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی هشتادم سرخابی‌ها اظهار داشت: من فکر می‌کنم دربی هشتادم دیگر حساسیت شهرآوردهای سابق را ندارد به هرحال تنها چیزی که می‌توان در این دربی دید کری خوانی تماشاگران فوتبال است.

 وی در ادامه افزود: دیگر تیمها برای صدر یا نرسیدن تلاش نمی‌کنند و موفقیت یا عدم موفقیت چندان نمی‌تواند موثر باشد و به حال تیمها هیچ فرقی نمی‌کند ولی به طور کلی با تمام این اوصاف جذابیت خاص خود را دارد زیرا تماشاگران  خونگرم تیمها از ته دل تیمها را دوست دارند و این شاید تنها جذابیت دربی هشتادم است.

 ورمزیار ادامه داد: هر دو تیم وضعیت خوبی در لیگ ندارند و سرخابی‌ها به باخت در مقابل تیمها عادت دارند اما این بازی چیز دیگری است و هر دو برای حفظ اعتبار و حیثیت فوتبالی خود بازی می کنند.

 پیشکسوت  فوتبال کشورمان در خصوص پیش بینی اش از دربی هشتادم گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس هم بازیکن محروم دارد و هم مصدوم احتمال برد تیم کمتر است من فکر می‌کنم که استقلال برنده دربی هشتادم است.

 وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که شهرآورد هشتادم سرخابی‌ها به لحاظ فنی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تماشاگران را راضی به منزل بفرستد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورمزیار ، دربی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار