ورمزیار: استقلال سه مشکل اساسی دارد/ تغییر کادر فنی در این مقطع اشتباه محض است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌ بدون شک تیم استقلال دچار سه مشکل اساسی شده است و تا این مشکلات مرتفع نشود نمی‌توان روزهای خوبی برای این تیم متصور شد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تشریح وضعیت استقلال اظهار داشت:‌باید عنوان کنم که اوضاع این روزهای تیم فوتبال استقلال وضعیت خوبی نیست و نمی‌توان روزهای آینده این تیم را ایده آ‌ل تصور نمود.

وی در ادامه افزود: در کل بازی های اخیر استقلال ضعیف بوده و قلعه نویی عملا نتوانسته با این تیم نتیجه لازم را کسب کند و نمی‌تواند کارنامه خوبی برای وی باشد.

ورمزیار اضافه کرد:‌ به نظر من در بازی اخیر که مقابل ملوان برگزار شد تیم استقلال خوب بازی کرد و بازی بدی هم نبود، فقط ملوان با هدایت خوب فیروز کریمی احیا شده بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال به تشریح مشکلات استقلال پرداخت و گفت:‌به نظر من استقلال سه مشکل اساسی دارد که تا این مشکل را حل نکند نمی‌تواند به آینده امیدوار باشد. یکی اینکه بعد از گل به راحتی نتیجه را واگذار یا مساوی می‌کند دوم اینکه همه کارهای تیم که جاسم کرار هست، عملا چند هفته‌ای با محرومیت مواجه شده و بازی استقلالی‌ها را ناقص کرده و به هم زده بود و با برگشت وی عملا مشکل اسقتلالی‌ها حل نشده بود و سوم اینکه در فصل نقل و انتقالات تیم استقلال نتوانسته بازیکنان خوبی را جذب کند.

وی بیان کرد: باید عنوان کنم که نوری حسینی و سلیمان فلاح نتوانسته‌اند مثل بازیکنانی چون تیموریان و دیگر بازیکن‌های جدا شده عمل کنند و نکته اینکه تیم استقلال در نیمه مربیان چندان موفق نبوده است.

ورمزیار در مورد شایعه برکناری امیر قلعه نویی عنوان کرد: البته باید بگویم من هم زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری وی شنیده‌ام، به نظر من این مسئله یک نوع فشار بوده تا شاید وی بتواند نتیجه لازم را کسب کند ولی در کل تعویض امیر قلعه نویی کاری اشتباه است. زیرا وی یکی از پر افتخار‌ترین مربیان لیگ برتر ماست و من فکر می کنم در این چهار بازی امیر قلعه نویی و استقلال به طور حتم سهمیه آسیا را خواهند گرفت.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: جابجایی امیر قلعه نویی یکی از لحاظ حرفه‌ای هم چندان درست نیست و اینکه گزینه‌های دیگری را نام برده‌‌اند را من شنیده‌ام و به طور حتم هدف افزایش فشار و استرس بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر قرار است تغییری در کادر فنی رخ دهد باید پس از پایان لیگ این کار صورت گیرد زیرا تیم استقلال را به حاشیه خواهد کشید و به لحاظ حرفه‌ای درست و معقول‌تر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورمزیار ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۷:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
یکی از مشکلات تیم استقلال خروج بازیکنان بزرگ تیم به علت کنار نیامدن با قلعه نویی میباشد.مانند تیموریان و نکونام و فرهادمجیدی و خیلی های دیگر
و باور اینکه همه مقصر هستند و فقط امیر خان مقصر نیست کمی مشکل است.
آخرین اخبار