کلاهبرداران اينترنتی در کمین داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش

رئيس پليس فتا استان خراسان شمالی گفت: با رصد و پایش صورت پذیرفته در فضای مجازی توسط کار‌شناسان این پلیس اخیراٌ برخی شیادان با شگردهای مختلف و با ایجاد صفحات و سایتهای جعلی در فضای مجازی نسبت به اعلام منابع آموزشی یا نحوه ثبت‌نام از علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

کلاهبرداران اينترنتی در کمین داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرگرد سهیل خاکشور رئيس پليس فتا استان خراسان شمالی افزود: سازمان آموزش و پرورش در آینده نزدیک جهت استخدامی آزمونی برگزار می‌نماید که زمان ثبت‌نام برگزاری آزمون و منابع آن اعلام نشده است.

وی بیان داشت: با رصد و پایش صورت پذیرفته در فضای مجازی توسط کار‌شناسان این پلیس اخیراٌ برخی شیادان با شگردهای مختلف و با ایجاد صفحات و سایتهای جعلی در فضای مجازی نسبت به اعلام منابع آموزشی یا نحوه ثبت‌نام از علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود هر گونه خبر و اعلام نشانی یا آدرس و مواد آزمونی توسط برخی سایت‌ها اعتباری نداشته و مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش نیست و هموطنان گرامی مواظب باشند افراد فرصت‌طلب و سودجو به نام این آزمون، از آن‌ها اخاذی نکنند.

سرگرد «خاکشور» از متقاضیان خواست: برای ثبت نام در آزمون به آدرس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند و از پرداخت اینترنتی در این صفحات و سایتهای جعلی خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان افزود: داوطلبان در صورت مشکوک شدن با پلیس فتا خراسان شمالی به آدرس اینترنتی www. cyberpolice. ir بخش «تماس با ما» یا با شماره تلفن‌های ۱۱۰ یا ۲-۲۱۸۲۷۷۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار