کلاهبرداری از ۱۱۷ نفر به بهانه اشتغال/ تاکنون ۳ نفر دستگیر شدند

افرادی که با ایجاد دفتر اشتغال به صورت غیر قانونی و با وعده اشتغال از ۱۱۷ نفر از شهروندوان کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس آگاهی خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

کلاهبرداری از ۱۱۷ نفر به بهانه اشتغال/ تاکنون ۳ نفر دستگیر شدند
سرهنگ حفیظ الله خواجوی رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری از معتمدین محلی در خصوص اینکه افرادی با بازگشایی دفتر اشتغال اقدام به اخذ وجه از متقاضیان جویای کار می‌نمایند، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

سرهنگ خواجوی افزود: با کار اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، مشخص شد دفتر اشتغال مجوز قانونی ندارد که در این خصوص پرونده تشکیل و با دستور قضایی، ۳ نفر که اقدام به راه اندازی دفتر اشتغال نموده بودند، دستگیر شدند که در بازرسی پلیس از دفتر اشتغال، مدارک استخدامی مربوط به ۱۱۷ نفر از متقاضیان استخدام کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس به جرم خود مبنی بر راه اندازی دفتر اشتغال به صورت غیر قانونی و کلاهبرداری از افراد جویای کار اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به صدور قرار تامین برای متهمان از سوی مرجع قضایی خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد ضمن اینکه کسانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند جهت اعلام شکایت و پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، پلیس ، دستگیری ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار