شیوه‌ای برای پیدا کردن تلفن همراه گمشده

تا چند وقت قبل برای پیگیری سرقت یا مفقودشدن تلفن همراه، یا باید درگیر روندی سخت و طاقت فرسا اداری می شد یا اینکه قید آن را می زد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ معضلی که ذهن اکثر استفاده کنندگان موبایل و وسایل هوشمند را به خود مشغول کرده است مفقود شدن این وسایل است چرا که همیشه با این اضطراب مواجه هستیم که به حریم خصوصیمان تجاوز نشود و یا این که از اطلاعات شخصی مثل شماره تلفن ها یا بسیاری از اطلاعات دیگر سوء استفاده نشود.

تا چند وقت قبل برای پیگیری سرقت و یا مفقود شدن تلفن همراهتان مجبور بودید که درگیر روندی سخت و طاقت فرسا شوید و یا این که قید آن را بزنید.

////////////////

بالاخره فعالین حوزه IT مشغول به کار شدند و برنامه ای را طراحی کردند که می تواند با ارسال یک پیام ساده به راحتی تلفن همراهتان را پیدا کنید.

همچنین اگر گوشی شما سرقت شده باشد و شما نگران سوء استفاده از اطلاعات شخصی خود هستید میتوانید با ارسال یک پیام تمامی اطلاعات شخصی تان را از حافظه گوشی پاک کنید.

////////////////


شما در سيستم عامل ios با نصب برنامه finde my iphone و البته فعال کردن آن در تنظيمات مي توانيد در هر لحظه ای با ورود به اپل آدي  از محل تلفن همراهتان با خبر شوید.

در اندرويد هم تنها كاري كه لازم است انجام بدهيد این است كه به حساب كاربری جيميل خود وارد شوید و در قسمت جستجو گوگل جمله finde my phone  راتايپ كنيد تا گوگل جاي گوشي شما رو پيدا کرده و همان ابزار هاي اپل را در اختيارتان قرار بدهد.

نکته:برای استفاده از این اپلیکیشن باید در هر دو سيستم عامل apple Id و اندروید حساب کاربری جیمیل تان فعال باشد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدی
۱۸:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام
کجا باید دانلودش کنم
با سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
حامد مشایخی
۱۷:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام کجا باید دانلود کنم با تشکر و احترام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
عالیه
اگه کار کنه
آخرین اخبار