اپلیکیشن موبایل بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب؛

دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در "نمایشگاه کتاب" را به آسانی پیدا کنید

اپلیکیشن موبایل بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با امکان آگاهی و اطلاع رسانی از غرفه‌ها، ناشرین و کتاب‌های مورد نظر رونمایی و در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفت تا کاربران بتوانند بازدید مجازی از نمایشگاه کتاب روی تلفن هوشمند خود داشته باشند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ پس از تجربه بسیار موفق عرضه اولین نرم افزار تلفن همراه برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۹۳، با تصمیم کمیته برگزار کننده فرایند تولید و عرضه در یک کانال پیگیری شد و همکاری جدید برای طراحی و ایجاد نسخه دوم شکل گرفت. در سال ۹۴ نسل دوم نسخه موبایل این رویداد مهم در تلفن‌های هوشمند به طور کامل و از نو طراحی و پیاده سازی شد تا به هدف اصلی که ارائه برنامه ریزی هدفمند به مخاطبان و ارتباط با نسل جوان که بخش عمده‌ای از مخاطبان این رخداد فرهنگی می‌باشند نزدیک‌تر شود. ‬‬ ‬

دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در

در گذشته جای خالی فناوری‌های نو ظهور به خصوص مبتنی بر تلفن همراه در ازدحام حاصل شده از نمایشگاه کتاب تهران محسوس است، این اپلیکیشن علاوه بر ایجاد یک راهنمای دقیق و مطمئن منجر به افزایش رضایتمندی مخاطبان شده و از سوی دیگر به جذابیت‌های برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌افزاید. از آنجایی که تعداد ناشران که در این رویداد فرهنگی شرکت می‌کنند کم نبوده و پیدا کردن ناشر و عناوین کتاب‌های مورد نظر زمان زیادی می‌گیرد، این اپلیکیشن تا حد زیادی می‌تواند در این زمینه به کاربران تلفن‌های هوشمند کمک کند.

دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در

امکان استفاده از این برنامه کاربردی پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعاتی همچون آدرس ایمیل، نام، نام خانوادگی و رمز عبور انجام می‌شود. کاربر در این اپلیکیشن پس از ثبت نام با صفحه آیکن‌های مربوط به ناشران در رده بندی‌های دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان، آموزشی و بین المللی و نیز نقشه نمایشگاه به صورت سه بعدی روبرو می‌شود.

دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در

این نقشه قابلیت بزرگنمایی نیز دارد و کاربر می‌تواند موقعیت غرفه‌ها، درب‌های ورودی، پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، دفتر پست، نمازخانه، استراحتگاه، کمیته روابط عمومی و ایستگاه‌های مترو را ببینید. همچنین نام خیابان‌های اطراف نمایشگاه نیز در نقشه مشخص شده است. در ۵ دسته بندی ناشران نیز با لمس هر یک از آیکن‌ها، لیست ناشران و آدرس غرفه اعلام می‌شود.

دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در

در منتهی الیه سمت چپ نام هر ناشر آیکنی شبیه به نقشه وجود دارد که وقتی آن را لمس کنید موقعیت ناشر مربوطه روی نقشه به شما نشان داده خواهد شد. نمایش لیست ناشران در این اپلیکیشن هوشمند است به این معنا که در ابتدا نام ۵ یا ۶ ناشر به کاربر نشان داده می‌شود و در صورتی که با حرکت طولی انگشت روی صفحه نمایشگر به پایین لیست برود ناشران بیشتری بارگذاری و نمایش داده خواهد شد.

در همین حال چنانچه کاربر در صورتی که انگشت خود را روی نام هر کدام از ناشران بگذارد شاهد لیستی از کتاب‌هایی خواهد بود که توسط آن ناشر منتشر شده و در نمایشگاه موجود است. امکان دریافت و جستجو نام کتاب، نام ناشر، سال انتشار، نام نویسنده، آدرس غرفه و قیمت کتاب نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

 • دانلود و مشخصات فایل

برای دانلود اینجا کلیک کنید

دانلود کنید: کتاب دلخواه خود در  • حجم: 20.4 مگابایت
 • نسخه: 2.0
 • اجرا در: اندروید 2.3.3 و بالاتر
 • امتیاز:



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Israel
ناشناس
۱۶:۰۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۵
كتاب همه زندگي انسان ها است
آخرین اخبار