پایان سومین دور مسابقات رالی خاورمیانه در شیراز؛

نفر اول رالی داکار در شیراز نیز قهرمان شد + عکس

مرحله سوم از رالی خاورمیانه که از 16 اردیبهشت ماه به میزبانی شیراز آغاز شده بود روز گذشته با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ مرحله سوم رالی خاورمیانه و شمال آفریقا از روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه با حضور 10تیم از کشورهای قطر، امارات، کویت و ایران به میزبانی شیراز برگزار شد که در پایان ناصر العطیه، به همراه نقشه خوان فرانسوی خود از کشور قطر قهرمان شد، عبدالعزیزالکواری دیگر راننده قطری و نقشه خوان انگلیسی وی نیز  در جایگاه  دوم  ایستادند و رتبه سوم این مرحله از رالی خاورمیانه نیز به شیخ خالد القاسمی از امارات و نقشه خوان ایرلندی وی رسید. همچنین در این رقابت ها زیدان سهیل و عبداله اوزیل هر دو از قطر چهارم و پنجم شدند.

نفر اول رالی  داکار در شیراز نیز قهرمان شد

شایان ذکر است؛ لاله صدیق و  حسن اکبرنژاد رانندگان ایرانی حاضر در این رقابت به دلیل توقف هایی که در روز نخست این رقابت ها برای سوخت گیری داشتند بر طبق قوانین مسابقات رالی امتیاز منفی کسب کرده و از شرکت در مرحله دوم انصراف دادند.

علاوه بر این در زیر گروه مسابقات رالی خاورمیانه موسوم به 'N' صالح بن عیدان از کویت اول و شیخ النعیمی از قطر دوم شد. 

نفر اول رالی  داکار در شیراز نیز قهرمان شد

در مراسم اختتامیه این مسابقات که عصر روز جمعه در دروازه قرآن شهر شیراز برگزار شد جوایز قهرمانان توسط محمود صیدانلو سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس به آنها اهدا شد .

رالی مرک در مسیر 660 کیلومتری که به تائید عوامل اجرایی و فنی قرار گرفته بود برگزار شد و زیاد جاموس، انوار الزجاجی، مرزان مصباح و لوکا گیبلو نیز ناظران فنی این رقابت ها از سوی  FIA بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
پس ایرانی نداریم ؟؟؟؟
آخرین اخبار